Ohja dat is wel waar ja, 5 uur werken 10 uur cashenquote:
waarvan je 100% afdraagt aan de belastingdienstquote:Op zondag 29 november 2009 09:01 schreef JSerry het volgende:
200 %
200% ontvangen, waarvan je 100% afdraagt? Dat is dus alles.quote:Op zondag 29 november 2009 09:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarvan je 100% afdraagt aan de belastingdienst
zeg ik heb bij de blauwe brigade gewerkt hequote:Op zondag 29 november 2009 09:17 schreef mazeind het volgende:
[..]
200% ontvangen, waarvan je 100% afdraagt? Dat is dus alles.
Nog even los daarvan: het is een fabeltje dat je overwerk zwaarder belast wordt dan je normale uren. De staffel gaat over het volledige jaarinkomen, en niet over de individuele uren die tot dat inkomen leiden.
Maakt niet uit; elke euro belasting is pure diefstal.quote:Op zondag 29 november 2009 09:17 schreef mazeind het volgende:
[..]
200% ontvangen, waarvan je 100% afdraagt? Dat is dus alles.
Nog even los daarvan: het is een fabeltje dat je overwerk zwaarder belast wordt dan je normale uren. De staffel gaat over het volledige jaarinkomen, en niet over de individuele uren die tot dat inkomen leiden.
Nou zo erg is het niet: je verdient geld, en het is toch rotweer met regen en wind.quote:Op zondag 29 november 2009 08:56 schreef delano.888 het volgende:
En dan moeten werken.
Ben ik de enige?
Waar ik zo drie kwartier doorheen mag fietsen...quote:Op zondag 29 november 2009 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet: je verdient geld, en het is toch rotweer met regen en wind.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op zondag 29 november 2009 09:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maakt niet uit; elke euro belasting is pure diefstal.
Heb je geen regenpak?quote:Op zondag 29 november 2009 09:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar ik zo drie kwartier doorheen mag fietsen...
Vakantiebaantje? Vloer van de hal poetsen?quote:Op zondag 29 november 2009 09:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ik heb bij de blauwe brigade gewerkt he
Ja want er komen toch zo gemiddeld 3 klanten over de hele dag. Dus beetje lekker internetten op mobieltje (computer mag nietquote:Op zondag 29 november 2009 09:58 schreef deepart het volgende:
Altijd lekker zo'n koopzondag. Goede manier van nuchter worden waarvoor je zelfs 200% betaalt krijgt
Ik verdien echt keiveel dus ik ga daar nooit meer wegquote:
Dat is altijd een gok. De ene keer is het druk en de andere keer ben je uren aan het denken wat je nou eens te snacken haaltquote:Op zondag 29 november 2009 10:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja want er komen toch zo gemiddeld 3 klanten over de hele dag. Dus beetje lekker internetten en veel cola zuipen en er dubbel voor betaald krijgen
We staan met zn 3en, normaal met 5, dat zegt al ietsquote:Op zondag 29 november 2009 10:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is altijd een gok. De ene keer is het druk en de andere keer ben je uren aan het denken wat je nou eens te snacken haalt
Arnhem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |