Je vader is pas overleden?quote:Op zondag 29 november 2009 03:38 schreef remlof het volgende:
Mijn vader zei altijd dat ie "naar waarde genoten" op z'n graf wou. We hebben het al op z'n rouwkaart gezet, hoop dat het ook op z'n grafsteen kan.
schuldig.quote:Op zondag 29 november 2009 03:43 schreef Min-e het volgende:
Hallo,
Doen jullie dat nou ook, de godganse tijd dat je achter een computer zit, telkens iets op Fok aanklikken zonder eigenlijk iets te lezen. Ik word moe van mezelf.
Is je vader net overleden? Mijn condoleances.quote:Op zondag 29 november 2009 03:38 schreef remlof het volgende:
Mijn vader zei altijd dat ie "naar waarde genoten" op z'n graf wou. We hebben het al op z'n rouwkaart gezet, hoop dat het ook op z'n grafsteen kan.
Ik lees wel altijd van alles op Fok!, het is mijn ochtend krant.quote:Op zondag 29 november 2009 03:43 schreef Min-e het volgende:
Hallo,
Doen jullie dat nou ook, de godganse tijd dat je achter een computer zit, telkens iets op Fok aanklikken zonder eigenlijk iets te lezen. Ik word moe van mezelf.
gecondoleerdquote:Op zondag 29 november 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden. Ik ben nu officieel wees.
Niet leuk joh.quote:Op zondag 29 november 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt lezen en lezen hè, op een gegeven moment is het slechts routinematig scrollen aan het worden bij mij.quote:Op zondag 29 november 2009 03:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lees wel altijd van alles op Fok!, het is mijn ochtend krant.
Bij mij niet, ik vind na meer dan 8 jaar Fok! nog steeds een aardig medium. Ik lees echt wel veel.quote:Op zondag 29 november 2009 03:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt lezen en lezen hè, op een gegeven moment is het slechts routinematig scrollen aan het worden bij mij.
Naar en raar gevoel lijkt me dat. Wens je veel sterkte.quote:Op zondag 29 november 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Sta je echt om 3 uur op?quote:Op zondag 29 november 2009 03:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lees wel altijd van alles op Fok!, het is mijn ochtend krant.
Thanks, de anderen ook, maar ja, het leven gaat door.quote:Op zondag 29 november 2009 03:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Naar en raar gevoel lijkt me dat. Wens je veel sterkte.
Mooi medium is Fok. Onderschat het niet. Had gewild dat het er was bij het overlijden van mijn dierbaren waaronder mijn pa.quote:Op zondag 29 november 2009 03:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Naar en raar gevoel lijkt me dat. Wens je veel sterkte.
Aha een heuse oldbie dus. En n.a.v je profiel zie ik dat je de wederhelft bent van Stali. Hebben jullie elkaar hier leren kennen?quote:Op zondag 29 november 2009 03:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik vind na meer dan 8 jaar Fok! nog steeds een aardig medium. Ik lees echt wel veel.
Fok! is ook een beetje mijn kroeg van vroeger toch.
Stoere taalquote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, de anderen ook, maar ja, het leven gaat door.
Nee, niet hier, en ben ook geen oldbie hè.quote:Op zondag 29 november 2009 03:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aha een heuse oldbie dus. En n.a.v je profiel zie ik dat je de wederhelft bent van Stali. Hebben jullie elkaar hier leren kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |