8 jaar is old.quote:Op zondag 29 november 2009 03:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet hier, en ben ook geen oldbie hè..
Nee, ik begrijp dat wel. Ik ga Ryan trouwens naar zijn moeder schoppen en zelf morgen mijn ouders maar eens bellen.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi medium is Fok. Onderschat het niet. Had gewild dat het er was bij het overlijden van mijn dierbaren waaronder mijn pa.
Nee, sigme staat altijd omstreeks 3 uur op, ik heb inconveniënte diensten dus ben op heel vreemde tijden op Fok!.quote:
Heb je gelijk in idd.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi medium is Fok. Onderschat het niet. Had gewild dat het er was bij het overlijden van mijn dierbaren waaronder mijn pa.
Ja veel sterkte.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, de anderen ook, maar ja, het leven gaat door.
Jep je moet de tijd die je met je dierbaren hebt eigenlijk zo goed mogelijk proberen te benutten, maar helaas hoort daar ook weleens een periode bij dat het contact minder goed is. Maar daardoor waardeer je ze juist ook weer.quote:Op zondag 29 november 2009 03:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp dat wel. Ik ga Ryan trouwens naar zijn moeder schoppen en zelf morgen mijn ouders maar eens bellen.
Geen vals sentiment overigens maar als ik er zo bij nadenk dan denk je toch wel, jeez waar gaat het nu eik allemaal over. Over helemaal niets en er is zelfs niet eens ruzie.
Precies, wel een quotewaardig.quote:Op zondag 29 november 2009 04:10 schreef tong80 het volgende:
Je denkt dat je heel wat bent op die leeftijd maar wijsheid komt echt met de jaren.
Voel je je daarom schuldig?quote:Op zondag 29 november 2009 04:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jep je moet de tijd die je met je dierbaren hebt eigenlijk zo goed mogelijk proberen te benutten, maar helaas hoort daar ook weleens een periode bij dat het contact minder goed is. Maar daardoor waardeer je ze juist ook weer.
Mijn vader leeft al bijna 10 jaar niet meer, voordat hij overleed was ik (helaas) meer bezig met mijzelf dan met de mensen om me heen. Jammer, maar je leert ervan.
Ja, die wijsheid komt later idd. Wrs omdat we de eindigheid ook beter begrijpen als we ouder worden. Ik begrijp het iig meer. Maar ja ik ben ook 47. Heel wat mensen die ik kende die me ontvallen zijn tussen 96 en 03.quote:Op zondag 29 november 2009 04:10 schreef tong80 het volgende:
Ik was 23 toen mijn beste vriend overleed. Ik zocht geen contact met anderen en liet me zelfs overhalen toch te gaan voetballen. Ik was 23 en wat was ik nog een kind als ik eraan terug denk. Tegenwoordig bel ik op om mijn medeleven te betuigen. Stond ik vroeger niet bij stil hoe belangrijk zoiets is voor de ander. Er zijn ouders overleden van vrienden van me in die tijd. En ik heb ze nooit de aandacht gegeven die ze verdienden. Je denkt dat je heel wat bent op die leeftijd maar wijsheid komt echt met de jaren.
Ik ben alleen eerder 48 dan jij.quote:Op zondag 29 november 2009 04:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook 47 Ryan. Dan herken ik het
Trusten.
Voelde me toen schuldig en nu ook nog wel. Ik was begin 20, bezig met mijn studie, vriendinnetjes, vriendjes etc. Stond er niet bij stil dat er iets zou kunnen gebeuren met je ouders, ze 'waren er gewoon'. Maar dat dat niet zo gewoon is merkte ik helaas te laat.quote:Op zondag 29 november 2009 04:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Voel je je daarom schuldig?
Het lijkt me zwaar om mee te maken. Als kind ga je er gewoon vanuit dat ouders er altijd voor je zijn. Hoe ze ook zijn. En als je ouders er niet meer zijn dan ben je ineens wees. Lijkt me echt heel naar.
Ik heb nog het geluk te mogen mopperen op mijn ouders.
Volgend jaar hè...quote:Op zondag 29 november 2009 04:21 schreef remlof het volgende:
Truste veertigers
Ik ga nog effe een paar episodes van TBBT kijken terwijl ik out ga
Toedels.quote:Op zondag 29 november 2009 04:25 schreef Min-e het volgende:
Ben nog wel dertiger, maar ga ook maar eens slapen. Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |