Schilderwerk bedoel ik het houtwerk mee. De muren worden overal getexd (of hoe je het ook schrijft) door mij en mijn schoonvader, en al het andere schilderwerk doe ik ook samen met mijn schoonvader.quote:Op zondag 29 november 2009 00:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga je schilderwerk zelf doen?
Of bedoel je daar het texen van muren e.d. mee?
En elektra in de tuin, doe je dat netjes op 60cm diepte of net als ik ietwat laf hoe het uit komt.
Jawel, maar dat is niet onze smaak. De buitenkant mogen wij niets aan doen maar de binnenkant willen wij in een lichte kleur en niet in de depri kleur die men daar hanteert.quote:Op zondag 29 november 2009 00:19 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, houtwerk wordt neem ik aan toch geschilderd door de woningbouw club?
je zou maar betalen voor een aboquote:Op zondag 29 november 2009 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
En FOK! moest weer eens rebooten (althans de servers).
Heeft Danny ook al gedaan, abonnementhouders krijgen er 2 weken bijquote:Op zondag 29 november 2009 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou maar betalen voor een abo![]()
trouwens..een andere site waar ik een abo heb geeft je verlenging van je abo bij downtime...misschien een idee voor Danny
jammer...geen relquote:Op zondag 29 november 2009 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft Danny ook al gedaan, abonnementhouders krijgen er 2 weken bij
Ik ga eerst nog even tv kijken.quote:
wat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 01:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even tv kijken.
Ik merk overigens geen verschil qua snelheid o.i.d. met Windows 7 t.o.v. Vista. Bepaalde dingen erger ik mezelf wel aan maar dat zal wennen zijn net zoals van XP naar Vista gaan. Veranderingen daar kan ik niet zo goed mee overweg
B.v. die irritante taakbalk waarvan de de iconen niet zo kan instellen zoals ik het wil, en Windows Verkenner die niet doet wat ik wil. Maar goed dat kan even wennen zijn en misschien is het gewoon even zoeken en dan instellen.quote:
was ff een weekje wennen die taakbalk maar ik wil nu niet meer andersquote:Op zondag 29 november 2009 01:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
B.v. die irritante taakbalk waarvan de de iconen niet zo kan instellen zoals ik het wil, en Windows Verkenner die niet doet wat ik wil. Maar goed dat kan even wennen zijn en misschien is het gewoon even zoeken en dan instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |