even vragen of je mag zitten is teveel moeite?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:52 schreef Tirza het volgende:
Een paar weken geleden heb ik mijn rechteronderbeen gebroken na een ongelukkige val. Mijn been zit nu in het gips en ik loop op krukken. Maar ik laat me niet kisten en ga gewoon met het OV naar college, maar nu komt het. Ik strompelde de bus in en niemand in de bus wilde opstaan om mij te laten zitten. Daar stond ik, Manke Nelis steunend op krukken in een overvol gangpad. Gelukkig greep de chauffeur en dirigeerde een schooljongen van zijn plek af en kon ik halverwege na bijna te zijn gevalleneindelijk zitten.
Klacht: aso's die hun zitplek niet afstaan aan een kreupele Tirza![]()
Antiklacht: buschauffeur zorgt wel voor een zitplek
Impopulairste mod.quote:
Dat vind ik een drogredenatie.. Echt, aan wie moet je het dan vragen? Het meest weerbaarste persoontje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:56 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
even vragen of je mag zitten is teveel moeite?
Impopulair persoon met een impopulair leven in een impopulair leventje. Hoiie.quote:
En even opstaan is ook teveel moeite? Stel je voor dat je je plek moet afstaan aan iemand die moeilijk kan staan met een grote gipsen poot?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:56 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
even vragen of je mag zitten is teveel moeite?
Zorg jou nou maar eerst dat je geen twee zitplaatsen in beslag neemt als je gaat zitten, want dat zou TS ook al helpen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
Verkapt kijk-mij-naar-college-gaan topic.
Jij komt ver in het leven, mijn vriend.quote:
Ik heb gehoord dat jij een fok meet had gisteren met miley muziekquote:Op zondag 29 november 2009 00:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij komt ver in het leven, mijn vriend.
nee, ik bedoel dat ik soms gewoon niet door heb als er iemand behoefte heeft aan een zitplaatsquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat vind ik een drogredenatie.. Echt, aan wie moet je het dan vragen? Het meest weerbaarste persoontje?
[..]
ouwe vrouwtjes zijn het ergst.. die verwachten dat je voor hun opstaat, zelfs als je zelf hartstikke moe ben van 4 uur winkelen! bah!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:59 schreef Mirjam het volgende:
maargoed, ik had dat laatst bij de bushalte.
ik kom aangestrompeld met m'n kruk, zitten wat oudere vrouwtjes op de bank, niemand die opstaat
en sja, als jonge dame ga je dan toch niet vragen of je mag zitten![]()
OMG, jij probeert echt overal zieltjes voor de verkiezingen te winnenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:56 schreef Renesite het volgende:
Let niet op die user hierboven.
Het is gewoon onbeschoft.. Ik sta altijd op![]()
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |