abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 maart 2000 @ 21:29:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_252436
De Bus staat nog niet in Den haag of de volgende lokatie is alweer bekend(bij mij dan in Alkmaar )

De Bus staat vanaf zondag 19 maart vijf dagen in Alkmaar. Op het terrein van de huisvuilcentrale in de Boekelermeer slaan SBS en de busbewoners hun kampement op. De opdracht die de deelnemers te doen krijgen is óók al bekend. Ze moeten kaasberries schilderen. Dit komen ze te doen in de Waag, de oostelijke vleugel van het Waaggebouw waar tijdens de kaasmarkten de kazen gewogen worden. Vanaf 7 April gaat de kaasmarkt weer beginnen en rennen kaasdragers met kaasberries over de markt

Een paar foto's staan op mijn site

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_252437
Waarom niet werken op de Achterdam?

  zondag 12 maart 2000 @ 22:17:00 #3
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_252438
En zo zijn dus bijna alle locaties bekend. Lekker voor SBS!!!!!

Overzicht:

week 1 -> Heerenveen - Thialf Stadion
week 2 -> Groningen - Hilvarenbeek
week 3 -> Hilvarenbeek
week 4 -> Arnhem - Burger's Zoo
week 5 -> Den Haag - Haaglanden Megastores
week 6 -> Alkmaar - Kaasmarkt
week 7 -> nog onbekend
week 8 -> nog onbekend
week 9 -> Almere (Dronten???) - Six Flags
week 10 -> Beverwijk - Zwarte Markt
week 11 -> Amsterdam - Arena
week 12 -> Scheveningen - Strand
week 13 -> Utrecht - Jaarbeurs
week 14 -> Vlissingen
week 15 -> Hilversum - Mediapark
week 16 -> Hilversum - Mediapark

Er vanuit gaande dat de fax op http://klotebus.cjb.net echt is. Nog maar 2 locaties!!!!!

Hallo...?
pi_252439
Alleen wordt er ook gezegd dat ze van 21-4 tot 28-4 in zandvoort op het circuit staan (informatie van medewerkers op het circuit)

Dus of die fax nou wel zo betrouwbaar is?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 12 maart 2000 @ 23:05:00 #5
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_252440
quote:
op 03-12-2000 om 10:24 PM schreef Hunter het volgende:
Dus of die fax nou wel zo betrouwbaar is?

Daar hebben we van de week een hele discussie over gehad. Ik denk trouwens dat die fax echt is. Dit vanwege de volgende redenen:

- het is een hele logische opzet (laatste 2 weken in Hilversum)
- ziet er professioneel uit
- hij is in een formaat van 6,3 MB op internet gezet, niet bedoeld om mensen aan te trekken (er stond toen ook geen banner bij)

over de echtheid van de bestorming heb ik wel mijn twijfels...

Hallo...?
pi_252441
R@b zal zijn hele arsenaal aan tecnische hoogstandjes in de strijd gooien om ons, vanuit Alkmaar, nog meer te verwennen. Nee dan, niet dan, R@b??? Dus graaf vast over het hele terrein micro micro's en cams in.
  zondag 12 maart 2000 @ 23:54:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_252442
Ik houd toch al niet zo van kaas.

Zegt Ant tegen Jop: "Ik kan met ogen dicht proeven welke smaak condoom je om hebt. Zegt Jop: "Okee, proef dan". Ant: "Ham/kaas!!!".
Jop: "Wacht even, ik heb m'n condoom nog niet om".....

  donderdag 16 maart 2000 @ 17:33:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_252443
EXTRA BEVEILIGING en de WERKOPDRACHTEN in ALKMAAR
Van medewerkers van de huisvuilcentrale bereikte mij het bericht dat de beveiliging met de komst van De Bus flink gaat worden opgevoerd. Het personeel heeft al tijden toegangs pasjes ( voor de eigen aanwezigheids registratie ), maar bezoekers en rondleidingen moeten van te voren met een geldige reden aangemeld worden. De hele week staat er bovendien een extern beveiligings bedrijf die extra controles uit zal voeren.
De weerkopdrachten zullen, buiten het al genoemde beschilderen van de kaasberries, zijn: Het schoonmaken van roosterstaven van de huisvuilcentrale, en het sorteren van wit en bruingoed. Deze twee werkzaamheden vinden plaats op het complex van de centrale zelf. Het schilderen van de kaasberries zal in het waaggebouw in het centrum van Alkmaar plaats vinden.
Uit eigen ervaring weet ik dat het terrein van de vuilcentrale gedeeltelijk omringd is door water en geheel door hekken, en dat de dagelijkse rondleidingen in de moderne centrale altijd onder leiding staan van medewerkers van de centrale (vorig jaar zelf nog meegemaakt) R@b.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')