abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75093926
Ik ga het niet eens hebben over mensen die voordringen bij het boarden en keihard naar het vliegtuig sprinten om maar als eerste te kunnen gaan zitten (want gebeurt nu eenmaal wanneer je een lowcoast ticket koopt waarbij geen stoelnummers vergeven worden).

Maar de mensen die, ook bij duurdere vluchten, TOTAAL geen geduld hebben en vet nerveus gaan lopen doen, wat op mijn chille zenuwen werkt. Bijvoorbeeld:

- Stoelriem losmaken zodra er geland is, terwijl dit pas mag wanneer het lampje uit is. Vaak hoor je zodra de wielen de grond geraakt hebben "klik, klik, klik" van al die mensen die zichzelf ineens moeten bevrijden of zo. Er zal toch wel een reden voor zijn dat je dat ding nog even om moet houden, of is dat niet cool of zo? Wat boeit het nou om hem nog even een minuutje vast te laten.

- Telefoon aanzetten (of zelfs al gaan bellen) zodra geland is, terwijl altijd duidelijk wordt gevraagd dit pas binnen de terminal te doen. Zijn al die mensen zo belangrijk dat ze doodgaan als ze dat smsje of voicemailbericht 5 minuten later opmerken? Zelf geloof ik niet echt dat telefoons de vliegtuigapparatuur verstoren, maar ja helemaal zeker weten doe je het niet, waarom niet gewoon even lekker nog een paar minuten uitlaten.

- Mensen die al helemaal met hun jas aan en koffers in de hand klaar staan in het gangpad terwijl de trappen of slurf nog niet eens op het vliegtuig is aangesloten. Kunnen ze daar lekker 5 minuten gaan staan. Je bent er echt niet sneller uit dan de mensen die lekker chill blijven zitten tot de deuren open gaan hoor.

Al dat nerveuze gedoe is irritant! En nergens goed voor.

En nee dit is niet bedoeld als verkapt "ik ga wel eens met het vliegtuig-topic".
pi_75093967
verkapt ik hou me altijd goed aan de regeltjes topic
pi_75093979
Boeiend. Ga gewoon het vliegtuig in als dr bijna niemand meer in de rij staat en ga dr uit als bijna iedereen dr uit is.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_75094174
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:39 schreef gifkwal het volgende:
- Mensen die al helemaal met hun jas aan en koffers in de hand klaar staan in het gangpad terwijl de trappen of slurf nog niet eens op het vliegtuig is aangesloten. Kunnen ze daar lekker 5 minuten gaan staan.

En daarna nog een half uur staan wachten op je koffers.

Dat volk spoort echt niet nee, zelfde nivo als applaudiseren als het vliegtuig geland is
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_75094202
Zodra je uit het vliegtuig bent, maakt het wel degelijk uit waar je in de rij staat, hoe lang het duurt voordat je langs de paspoort controle (inland of foreign) en de douane bent.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_75094274
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:45 schreef Sakura het volgende:
Dat volk spoort echt niet nee, zelfde nivo als applaudiseren als het vliegtuig geland is
Geen geld voor vliegtickets.
Heb een tijdje geapplaudiseerd als de trein het station binnenliep.
Ben er maar mee opgehouden, mensen keken zo naar me.
pi_75094544
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Zodra je uit het vliegtuig bent, maakt het wel degelijk uit waar je in de rij staat, hoe lang het duurt voordat je langs de paspoort controle (inland of foreign) en de douane bent.
Om vervolgens een half uur op je koffer te gaan staan wachten
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_75095059
Dat soort mensen maken wij altijd op net-hoorbaar volume belachelijk. Vooral leuke wanneer ze het horen en proberen net te doen of ze het niet horen en stug voor zich uit kijkend blijven staan
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_75095166
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:56 schreef Sakura het volgende:

[..]

Om vervolgens een half uur op je koffer te gaan staan wachten
Even een reality check, niet IEDEREEN heeft carry-on luggage.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_75095311
Zo'n riem is irritant, die telefoon is uit verveling en nieuwsgierigheid en die andere, daar heb je misschien een punt
pi_75095394
TERING IDD ZEG!!!
Je kan je maar ergens druk om maken zeg. Sjeeeeeeeeeeeeeeeeeezzus zeg
pi_75095423
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is waar, maar naar mijn ervaring zijn de mensen die alvast met hun hele hebben en houden in het gangpad staan wachten tot de deuren open staan echt niet eerder bij de douane dan ik. Want zodra de deuren open gaan sta ik natuurlijk ook op en glip ik in die rij en hoppa
pi_75095435
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:39 schreef gifkwal het volgende:
keihard naar het vliegtuig sprinten om maar als eerste te kunnen gaan zitten (want gebeurt nu eenmaal wanneer je een lowcoast ticket koopt waarbij geen stoelnummers vergeven worden).
En vervolgende in de file staan op de trap aan de voordeur

Maar ze doen hun best maar, ik pak altijd de achtertrap als ik met een lowco vlieg
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:32:22 #14
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75095726
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Even een reality check, niet IEDEREEN heeft carry-on luggage.
Checked luggage bedoel je? Carry-on is uhm.. carry-on, m.a.w. je draagt het bij je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')