Hahahaha duidelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk is het gezellig![]()
als eigenaar kan ik moeilijk zeggen dat het niet gezellig is
Amiya is dialect.quote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wat is dialect, in ieder geval niet het Algemene Arabisch wat je bv in Saoedi-Arabie of Dubai hoort.
We spreken het een beetje anders uit. Als mijn ouders tv kijken, begrijp ik er eigenlijk niet veel van, hetzelfde net als ik begrijp bij jouw zinnen.
doe is?quote:
Precies!quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Amiya is dialect.
Fisha is zuiver Arabisch, Amiya spreek ik ook wel, alleen dat schrijven is al helemaal kut.
Als ik het goed heb begrijp je dingen als 'shlonak' dan weer wel?
Ik vind Amiyah zo lelijk, bot en vies vergeleken met Fisha.quote:Op zondag 29 november 2009 23:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind dit poppetje niet zo leuk, is veel te serieus.
We hebben geen ruzie man, ik hou al mijn sc's gewoon niet bijquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Triggershot het volgende:
G, ik snap dat je nog steeds boos op me bent, maar door niet (meer) op me te reageren maak je juist wel duidelijk dat we nog ruzie hebben.
Oja johquote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kreeg van nog zo iemand net exact hetzelfde
niet slechtquote:Op zondag 29 november 2009 23:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahahaha duidelijk.
Ik dacht al een werknemer achter de pc/een pc.
Verdient wel goed denk ik zo.
En ikke andersomquote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind Amiyah zo lelijk, bot en vies vergeleken met Fisha.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We hebben geen ruzie man, ik hou al mijn sc's gewoon niet bij
Zullen we dan ruzie maken?quote:
leukquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet zo lief als die ene, maar toch grappig:
over watquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Zullen we dan ruzie maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |