abonnement Unibet Coolblue
pi_252421
Van de bus site:

--
De mannen kijken verbaasd naar de vrouwen die zonder iets te zeggen langs lopen. Ze hebben de vrouwelijke BUSsagiers naar buiten gelokt en zijn gaan pokeren. “Jullie hadden een vrouwenavond en wij konden de hele avond niet de slaapkamer in.”, legt Jop grijnzend uit. “Nu was het onze beurt.” De vrouwen zijn des duivels. Ze hebben net een uur in de kou gezeten en zijn niet meer in voor grappen. “Een half uurtje lang heb ik gelachen maar ik vind het echt niet leuk meer.” Antonette, die normaal wel in is voor een dolletje, heeft haar engelengeduld verloren. Waarschijnlijk ligt het in de BioBak naast de jas van Iwan, die de vrouwen uit wraak hebben weggegooid. “Van jou had ik het helemaal niet verwacht, Iwan.”, zegt Tessa hooghartig als ze langs hem naar de slaapkamer loopt. “Als jullie maar weten dat jullie een gele kaart krijgen. Een beetje flesjes uit het dakraam naar buiten gooien. Dat kost ons mooi een groene kaart.” Verontwaardigd loopt ze door. Iwan lacht schaapachtig naar Jop en Aziz en gooit zijn kaart op. In de slaapkamer blazen Esmeralda, Antonette, Willeke en Antonette hoog van de toren. “Ik hoop dat ze een rode kaart krijgen.”, flapt Tessa eruit. Willeke is het roerend met haar eens. Ze heeft al een persoonlijke gele kaart op haar naam staan en een tweede kan haar de kop kosten. “Ze denken dat ze heel machtig zijn met hun mannenspelletjes. En gewoon bewust, hè. Dat ik met mijn schoenen op bed zat, had ik helemaal niet door. Dit is gewoon uitlokken”
Als hij uitgerookt is, gaat Jop polshoogte nemen in de slaapkamer. Vier vrouwen kijken hem woedend aan. Ze hebben net hun boosheid op een verbaasde Aziz uitgeleefd maar hebben nog genoeg voor iedereen. “Wat vind je hier precies leuk aan, Jop? Leg mij het leuke gedeelte nou eens uit.” Tessa wrijft over haar koude voeten. “Moet je voelen, man.” Hulpeloos kijkt Jop naar Antonette. Maar er is geen sprake van genade in de ogen van zijn BUSvriendinnetje. “Ik voelde me al niet zo lekker vandaag en dan laten jullie ons nog in de tuin zitten ook.” Ze ontwijkt zijn blik. Jop beseft dat de vrouwen het serieus menen. “Jullie vatten het veel te persoonlijk op.” Maar als hij denkt dat de mannen hiermee wegkomen, moet hij vroeger opstaan. Als hij zijn best niet doet, zou een goede nachtrust dichterbij kunnen zijn dan hij denkt. In de tuin verkondigden Antonette en Tessa al dat zij niet in de armen van Jop en Iwan in slaap zouden vallen. “Als je dit ervaart als treiteren, is dat jammer.” Hij blijft erbij dat de grap leuk bedoeld is. “We hebben dit drie dagen geleden al bedacht. We zijn jullie de hele tijd al aan het voorbereiden.” Antonette glimlacht als eerste, maar trekt snel haar gezicht weer in de plooi. Tessa kookt nog even door. “Ik verwacht van jullie allemaal een persoonlijk excuus.”

Op de laptop is intussen een instructie verschenen. Hieruit blijkt dat de BUSsagiers ternauwernood zijn ontsnapt aan een gele kaart. Het is vanaf nu verboden om iets uit de dakramen te gooien. Bovendien wordt erop gewezen dat schriftelijke communicatie verboden is. In het flesje zat namelijk een bericht waarin de vrouwen konden lezen dat zij de komende tijd niet zouden worden toegelaten tot het zwarte gevaarte. Omdat ze het briefje hardop voorlazen, wordt de gele kaart niet uitgedeeld.
--

Sorry hoor SBS6 maar ik denk dat jullie het programma beter kunnen renamen naar 'The battle of the Sexes' want dit soort macho-gedrag is ronduit ZIELIG.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_252422
quote:
op 03-12-2000 om 08:59 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Sorry hoor SBS6 maar ik denk dat jullie het programma beter kunnen renamen naar 'The battle of the Sexes' want dit soort macho-gedrag is ronduit ZIELIG.

Hoezo ZIELIG? Dat macho-gedrag wordt niet veroorzaakt door SBS6, maar door de heren zelf.
Al meerdere keren heb ik vooral Seki,Jop en Aziz macho-uitspraken horen doen en hun gedrag is minstens zo macho.
Heerlijk toch om te weten dat het nog bestaat.
Geniet ervan en huiver.
Wat te zeggen over Tessa en Willeke dan, die zorgen ervoor dat ik me schaam een vrouw te zijn. Roddelen, bemoeien en janken zijn hun specialiteiten en zeg nou zelf, daar zitten we toch niet op te wachten.
Beter 3 macho's in de bus dan twee jankwijven.
Dachten we met Ruud het nieuwe millenium in te gaan als nationale knuffelbeer, Ruud vergeet het maar!
Seki is de enige echte volksheld en laat dat nou toevallig een macho zijn.
Mannen, toont u allen man en word een macho!

Jij voorop?, waarde MiRRoRMaN?

Freestyle
  zondag 12 maart 2000 @ 21:35:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252423
quote:
op 03-12-2000 om 09:28 PM schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoezo ZIELIG? Dat macho-gedrag wordt niet veroorzaakt door SBS6, maar door de heren zelf.
Al meerdere keren heb ik vooral Seki,Jop en Aziz macho-uitspraken horen doen en hun gedrag is minstens zo macho.
Heerlijk toch om te weten dat het nog bestaat.
Geniet ervan en huiver.
Beter 3 macho's in de bus dan twee jankwijven.
Seki is de enige echte volksheld en laat dat nou toevallig een macho zijn.

Precies. Een Seki in goede doen (dus als verbaal terrorist) levert lekkere TV op. Dat kon je van Ruud niet echt zeggen. De afleveringen van woensdag en donderdag (?) leverden meer op dan alle BB afleveringen samen. En daar gaat het natuurlijk om: TV programmas waar je niet bij in slaap valt. Hopelijk komt Seki terug van zijn SoftieTrip en toont hij ons weer zijn ware BRUTE gezicht...

  zondag 12 maart 2000 @ 22:06:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_252424

Hallo Alter-Ego en Sniper, wat nou dat slechts de vrouwen roddeltantes en jankerds zijn, de heren heb ik toch ook regelmatig zien en horen roddelen.
Ook heb ik sommige heren zien janken, zelfs Seki ,

Wel goed opletten hoor

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 12 maart 2000 @ 22:15:00 #5
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_252425
quote:
op 03-12-2000 om 08:59 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Van de bus site:

--
De mannen kijken verbaasd naar de vrouwen die zonder iets te zeggen langs lopen. Ze hebben de vrouwelijke BUSsagiers naar buiten gelokt en zijn gaan pokeren. “Jullie hadden een vrouwenavond en wij konden de hele avond niet de slaapkamer in.”, legt Jop grijnzend uit. “Nu was het onze beurt.” De vrouwen zijn des duivels....



Was dit misschien o.a. de aanleiding van het verbale gevecht dat ik vanmiddag in een voorbeschouwing op de tv-uitzending van morgenavond (13/03) zag tussen Aziz en Esmeralda?!?

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_252426
quote:
op 03-12-2000 om 10:06 PM schreef Dark het volgende:
Hallo Alter-Ego en Sniper, wat nou dat slechts de vrouwen roddeltantes en jankerds zijn, de heren heb ik toch ook regelmatig zien en horen roddelen.
Ook heb ik sommige heren zien janken, zelfs Seki ,

Wel goed opletten hoor


Zeker hebben de mannen gejankt en geroddeld, maar dit versterkt juist hun persoonlijkheden en wat (vooral) Seki zegt over Willeke en Tessa is geen roddelen, maar een teken van mensenkennis.
En dat Seki huilt als hij zijn zoontje heeft gesproken, ik huil met hem mee en ik zie een vader die verscheurd wordt door het verlangen zijn zoon in zijn armen te koesteren.
Dat is toch niet te vergelijken met het zeurderige, irritante gejank van Tessa en Willeke?


Freestyle
  maandag 13 maart 2000 @ 07:27:00 #7
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252427
quote:
op 03-12-2000 om 10:20 PM schreef ALTER-EGO het volgende:
(vooral) Seki zegt over Willeke en Tessa is geen roddelen, maar een teken van mensenkennis.



Dit is geen mensenkennis maar ongelovelijke frustratie. Hij bemoeit en gooit olie op het vuur zodat het alleen nog maar erger wordt.
Kijk maar wat hij al vernield heeft tussen Esmeralda en Büllent.
Hier zit niks mannelijks meer in.

pi_252428
Binnenkort: Seki als vervanger van Henk Bres in 'Het Binnenhof'
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 13 maart 2000 @ 08:10:00 #9
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252429
quote:
op 03-13-2000 om 07:51 AM schreef Hunter het volgende:
Binnenkort: Seki als vervanger van Henk Bres in 'Het Binnenhof'


<grin>.

  maandag 13 maart 2000 @ 10:35:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_252430
quote:
op 03-12-2000 om 09:28 PM schreef ALTER-EGO het volgende:
Seki is de enige echte volksheld en laat dat nou toevallig een macho zijn.
Mannen, toont u allen man en word een macho!



Toen ik vanochtend thuis kwam na een dronken avond met een stel maten in de kroeg heb ik mijn voormalige levenspartner (flikker) het huis uitgesmeten met de toeroeping dat een wijf hem wel zou genezen van zijn kwaal. Vervolgens heb ik de buursnol (blond, rokjes, je kent ze wel) aan de haren de tuin in gesleurd en haar effe laten weten hoe een echte vent tussen haar benen voelt. Dat lesbische wijf waar ze al jaren mee pompte stond effe raar op haar behaarde neus te kijken toen ik haar vriendin op deze wijze bekeerde tot de heterosexualiteit. <burp..>
Vervolgens sloeg ik die blonde del naar de snackbar om een paar blikken Heineken voor me te scoren, en ik zit op dit moment met m'n pik te spelen in de hoop dat ze er snel op komt zitten, want ik wil d'r g-plek effe in d'r keel naaien!

Zo goed? Zo stel ik me machismo voor, volgens mij bestaat dat helemaal niet in Nederland, en kerels die wel zo zijn zijn aan het compenseren. Waarvoor? Dat weet jij net zo goed als ik!

Ben te zaai voor een signature
pi_252431
quote:
op 03-13-2000 om 10:35 AM schreef Roache het volgende:
Toen ik vanochtend thuis kwam na een dronken avond met een stel maten in de kroeg heb ik mijn voormalige levenspartner (flikker) het huis uitgesmeten met de toeroeping dat een wijf hem wel zou genezen van zijn kwaal. Vervolgens heb ik de buursnol (blond, rokjes, je kent ze wel) aan de haren de tuin in gesleurd en haar effe laten weten hoe een echte vent tussen haar benen voelt. Dat lesbische wijf waar ze al jaren mee pompte stond effe raar op haar behaarde neus te kijken toen ik haar vriendin op deze wijze bekeerde tot de heterosexualiteit. <burp..>
Vervolgens sloeg ik die blonde del naar de snackbar om een paar blikken Heineken voor me te scoren, en ik zit op dit moment met m'n pik te spelen in de hoop dat ze er snel op komt zitten, want ik wil d'r g-plek effe in d'r keel naaien!

Zo goed? Zo stel ik me machismo voor, volgens mij bestaat dat helemaal niet in Nederland, en kerels die wel zo zijn zijn aan het compenseren. Waarvoor? Dat weet jij net zo goed als ik!


Was niet echt wat ik bedoelde.
Wat ik wel bedoelde komt zo ongeveer hier op neer:
DE BUS: minimaal 3X daags met een korreltje zout nemen.
Zo was mijn stukje ook bedoeld.
Macho? Ach, wat is macho? Voor de één een stoere knul, voor de ander een aggresieveling! Één ding is zeker; dat er macho's zijn in Nederland bewijst De Bus wel.

Freestyle
pi_252432
quote:
op 03-13-2000 om 10:59 AM schreef ALTER-EGO het volgende:
Was niet echt wat ik bedoelde.
Wat ik wel bedoelde komt zo ongeveer hier op neer:
DE BUS: minimaal 3X daags met een korreltje zout nemen.
Zo was mijn stukje ook bedoeld.
Macho? Ach, wat is macho? Voor de één een stoere knul, voor de ander een aggresieveling! Één ding is zeker; dat er macho's zijn in Nederland bewijst De Bus wel.

Macho is voor mij als je goed in je vel zit, zeker bent over je sexualiteit wat het ook is, en als mensen altijd waar dan ook hoe dan ook op je kunnen bouwen als een rots in de branding.

Tering wat een serieus verhaal, maar ik meen het wel.

Grtz,

Meerhoerman.

  maandag 13 maart 2000 @ 13:30:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252433
quote:
op 03-13-2000 om 11:28 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Macho is voor mij als je goed in je vel zit, zeker bent over je sexualiteit wat het ook is, en als mensen altijd waar dan ook hoe dan ook op je kunnen bouwen als een rots in de branding.


Yes!!!!!
Ik ben een macho.......

Thanks,...Meerhoerman !

pi_252434
quote:
op 03-13-2000 om 01:30 PM schreef THE BORG het volgende:
Yes!!!!!
Ik ben een macho.......
Thanks,...Meerhoerman !

Welkom in m'n vriendenkring

Kom eens een keertje een bak koffie halen

Grtz,

Meerhoerman.

  maandag 13 maart 2000 @ 17:02:00 #15
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252435
quote:
op 03-13-2000 om 03:49 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Welkom in m'n vriendenkring


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')