SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:11 schreef minilot het volgende:
Nou.. Ik heb nu in twee dagen de eerste twee seizoenen er doorheen gejast (minus de kerstspecial). Errrrg leuk!![]()
Maar nu lees ik dus overal, en nu hier ook weer, dat de volgende seizoenen veel beroerder zijn en nu wete ik neit of ik wel verder zou moeten kijken! Dat Nathan eruit gaat, daar kan ik me ngo wel overheen zetten (hoe tof ik zijn personage ook vond) maar ik ben onderhand wel heel gehecht geraakt aan de verhaallijn van die hartverscheurend snoezige Simon.. Krijgt dat stuk plot een waardig en goed verloop in de rest van de serie? Want als dat bagger is, dan hou ik het gewoon lekker bij de eerste twee seizoenen.
Thanks! Dat dan maar doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |