abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 april 2014 @ 23:54:35 #176
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_138492055
Ik heb de hele serie gekeken en eigenlijk Nathan (en de rest) niet eens heel erg gemist. Rudy was een waardige vervanger...

De humor blijft en het feit dat de superpowers maar matig zijn (of zo worden gebruikt) kenmerkt de serie

En Abby O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  donderdag 1 januari 2015 @ 20:53:35 #177
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_148226650
Net t/m midden seizoen 4 gekeken. 1 en 2 waren echt geweldig, 3 was ook wel leuk, maar zonder Curtis die mid seizoen 4 doodgaat is het echt niet meer te harden. Alleen Rudy is nog grappig, terwijl de rest gewoon niet interessant is.

1 en 2 zijn echt aan te raden, maar daarna kan je wel stoppen ^O^
pi_149831349
Nou.. Ik heb nu in twee dagen de eerste twee seizoenen er doorheen gejast (minus de kerstspecial). Errrrg leuk! O+

Maar nu lees ik dus overal, en nu hier ook weer, dat de volgende seizoenen veel beroerder zijn en nu wete ik neit of ik wel verder zou moeten kijken! Dat Nathan eruit gaat, daar kan ik me ngo wel overheen zetten (hoe tof ik zijn personage ook vond _O_ ) maar ik ben onderhand wel heel gehecht geraakt aan de verhaallijn van die hartverscheurend snoezige Simon.. Krijgt dat stuk plot een waardig en goed verloop in de rest van de serie? Want als dat bagger is, dan hou ik het gewoon lekker bij de eerste twee seizoenen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-02-2015 17:35:48 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_149852250
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:11 schreef minilot het volgende:
Nou.. Ik heb nu in twee dagen de eerste twee seizoenen er doorheen gejast (minus de kerstspecial). Errrrg leuk! O+

Maar nu lees ik dus overal, en nu hier ook weer, dat de volgende seizoenen veel beroerder zijn en nu wete ik neit of ik wel verder zou moeten kijken! Dat Nathan eruit gaat, daar kan ik me ngo wel overheen zetten (hoe tof ik zijn personage ook vond _O_ ) maar ik ben onderhand wel heel gehecht geraakt aan de verhaallijn van die hartverscheurend snoezige Simon.. Krijgt dat stuk plot een waardig en goed verloop in de rest van de serie? Want als dat bagger is, dan hou ik het gewoon lekker bij de eerste twee seizoenen. :)
seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijken
pi_149852262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijken
Thanks! Dat dan maar doen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_171550674
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 14 juni 2017 @ 07:57:16 #182
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_171682689
Onlangs alles gezien. Ondanks dat het na 3 wel minder wordt heb ik me met seizoen 4 en 5 ook nog steeds bovengemiddeld vermaakt: Het kijkt gewoon lekker weg en de humor blijft erg leuk.
De Amerikaanse remake kan me gestolen worden, zinloos en gaat denk ik niet werken.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')