abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75084833
Goedemiddag,

Ik ben altijd een fan van uitgebreid uitleggen, dus bij deze een mooi verhaaltje. De een-na-laatste alinea is een samenvatting.

Even de situatie uitleggen: In september dit jaar opende een nieuwe sportschool in mijn (ondertussen oude) woonplaats. Nadat het geopend was, heb ik me ingeschreven. Automatische incasso toegezegd, ik zou er vrijwel direct heen kunnen om te gaan sporten. Ik had toen nog geen plannen om te verhuizen.

Daar aangekomen was het geval zo dat ze de eerste 3 maanden geen automatische incasso konden uitvoeren, met als reden dat het een nieuw bedrijf was en ze daar de licentie o.i.d. nog niet voor hadden. Je kon per maand contant betalen als alternatief, dus ik heb mijn eerste maand + inschrijfgeld + borg voor het pasje betaald. Een tegenvaller was dat de 2 van de 3 verdiepingen van de sportschool nog gesloten waren (op de open dag niet), omdat die nog niet open mochten i.v.m. brandveiligheid. Een deel van het materiaal was zo veel mogelijk op de onderste verdieping geplaatst om zo toch alles aan te kunnen bieden.

Die eerste maand ben ik een paar keer naar de fitness geweest. Een keer daarvan was het op een avond rond half 8, maar het was op dat moment veel te vol en ik moest voor elk apparaat wel wachten.

De periode daarna ben ik niet meer gegaan, enerzijds omdat ik het erg druk heb gekregen omdat ik ging verhuizen. Wetende dat de sportschool eigenlijk de capaciteit niet had voor de hoeveelheid mensen, heb ik op hun hyvespagina ( ) gevraagd of iemand wist of de bovenverdiepingen al open waren, met als toelichting dat ik al een tijdje niet was geweest omdat het zo druk was met deze capaciteit.

Kort daarop kreeg ik een mailtje van de eigenaar van de sportschool, met de opmerking dat ik maar 1 keer 's avonds was geweest (hij wist zelfs het tijdstip te noemen, het systeem houdt alles bij en dat heeft hij speciaal uitgezocht) en toevallig ook nog op het drukste moment. Kortom, dat mijn berichtje onjuist was. Hij nodigde me uit om op andere momenten alsnog te komen. Op dit mailtje heb ik niet gereageerd omdat het me niet zinvol leek om hierover te gaan discussiëren.

Ondertussen ben ik verhuisd naar een andere gemeente in de buurt en heb ik het nog steeds erg druk. Ik heb geen tijd (en behoefte) om telkens een halfuur heen en weer te fietsen, dat is al bijna meer fitness dan ik in de sportschool krijg in dit winderige land (note: de complete weg is langs het water waait het inderdaad hard). Ik was vandaag in mijn oude woonplaats en ben langs de sportschool gegaan om te verhuizen. Ik wist in mijn achterhoofd dat ik een jaarcontract heb afgesloten, maar ik had de volgende redenen:
1. Ik ben verhuisd naar een andere gemeente, waardoor de afstand in de weg komt. Dit is misschien niet rechtsgeldig maar als je een aardige sportschool hebt, kunnen ze daar wel rekening mee houden;
2. De bovenverdiepingen zijn nog steeds niet geopend, waardoor er nog steeds een capaciteitsprobleem is;
3. Automatische incasso is nog geen sprake van. (Voordeel voor mij: ik heb overigens nog geen andere maanden betaald dan de eerste maand maar ik ben ook niet wezen sporten sindsdien.)

Daar aangekomen hoorde ik al, nadat ik mijn naam had gezegd en mijn had opgezocht: "oooh die nVincible". Hij legde meteen uit dat hij niet blij werd van mijn 'uitingen op hyves' en dat ik me negatief uitliet op een openbaar medium. Het was nooit mijn bedoeling om hem in een zwart daglicht te stellen maar hij noemde het ook nog bullshit omdat hij had opgezocht dat ik maar een keer 's avonds was geweest. Hij vond het ook behoorlijk lam dat ik niet had gereageerd op zijn e-mailtjes (op hyves ). Heel professioneel.

Ik heb mijn verhaal vervolgens uitgelegd en ik kreeg te horen dat de afstand geen reden is: "van hier naar de hoek van deze woonplaats is een grotere afstand dan dat" en "er komen mensen uit woonplaats x en dat is nog verder". Tot slot: "als je daar een halfuur over doet heb je inderdaad fitness nodig". Ik woon inderdaad niet hemels ver weg, maar voor mij is het toch een last om er telkens een middag voor uit te trekken als ik wil gaan sporten. Als ik nou in Amsterdam was gaan wonen had hij het ook begrepen. Alsnog waren dit wel erg subjectieve redenen van hem.

Omdat ik al geïrriteerd was door hem, zei ik dat ik dan nog wel een andere reden had: het was boven nog steeds niet open en daardoor was een capaciteitsprobleem waarvan ik last had. Hier was hij het echter niet mee eens en zei dat ik me alleen maar wilde uitschrijven om de eerder genoemde redenen en dat ik moeilijk deed, waarna hij zijn verhaal nog eens herhaalde. Ik heb nog uitgelegd dat ik geen ruzie wilde hebben, maar dat het voor mij onzin is om nog bijna een jaar aan abonnementsgeld te betalen terwijl ik (te) weinig mogelijkheid heb om naar zijn te drukke sportschool te komen.

Puntje bij paaltje: Ik wil mijn contract opzeggen. In feite heeft hij mij een wanprestatie geleverd doordat de bovenverdiepingen nog niet open is (en dit is mij niet gemeld op de open dag) en het daardoor te druk is. (Hierbij laat ik achterwege dat ik verhuisd ben en hij mij gewoon brutaal te woord heeft gestaan.)

En in hoeverre sta ik in mijn recht hierover? Hoe kan ik dat hem officieel voorleggen? Het is niet zinvol om dit via een advocaat te doen, maar in een gesprek wil hij niet toegeven. Ik wil hem ook niet dermate op de kast jagen dat het een wanprestatie is, omdat ik weet dat hij dan gewoon gaat incasseren en een incassobureau stuurt als ik het storneer.

Ik weet niet of ik speciaal voor dit nog een keer langs wil gaan als het wat mij betreft ook met een simpele e-mail kan en het dan ook vastgesteld is dat ik hem in gebreke stel.
pi_75085233
Wat heb je getekend, lees je contract even door wat daar in staat.

Ik snap die man best wel als jij 1 keer komt in de avond en gelijk een bericht plaatst dat ze de capaciteit niet kunnen beiden....ook niet echt netjes van jouw kant.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_75085240
Fitness First?!
quote:
In May 2009, the Australian Consumer magazine Choice found Fitness First to have the most aggressive psychological techniques in getting customers to sign complicated contracts and not explaining what the cancellation policy is, in a test involving "shadow shoppers" visiting two gyms run by Fitness First, Contours, Fernwood, Curves and Virgin Active.[9]
Heel simpel: sportscholen met jaarcontracten moeten het simpelweg hebben van impulsaankopen, en het is ideaal als die klant na een jaar niet te sporten vergeet op te zeggen. Easy money.
censuur :O
pi_75085403
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef nVincible het volgende:
Puntje bij paaltje: Ik wil mijn contract opzeggen. In feite heeft hij mij een wanprestatie geleverd doordat de bovenverdiepingen nog niet open is (en dit is mij niet gemeld op de open dag) en het daardoor te druk is.
Je blijft maar terugkomen op die bovenverdiepingen en de drukte op die ene keer dat jij er bent geweest. De eigenaar weerlegt dit, maar jij hebt je al in je loopgraven ingegraven en luistert daar dus niet meer naar. Voor mijn gevoel sta je erg zwak als je alleen op die grond wilt opzeggen (afstand lijkt me nou niet echt een reden in dit geval)
pi_75085776
Rene90, Mijn 'bericht' was een vraag met een toelichting, zoals gezegd was het niet mijn bedoeling om me negatief te uiten dus ik keek ook best op toen ik zag dat die man me een bericht had gestuurd op hieves. Mijn inschrijving was via de website dus het is in feite alleen 'akkoord gaan met de voorwaarden', nooit een echt contract gezien.

RemcoDelft, nee, geen fitnessfirst

Anboni, ik ben daar vaker geweest en alles is maar op de onderste verdieping gepropt zodat ze nog wat capaciteit kunnen maken. Het is zelfs zo dat ze 5 fietsen in een ruimte van 3 bij 4 meter hebben in een hok achter de zonnebanken. Zelfs de douches die bij de kleedkamers horen doen het volgens mij nog niet. Met andere woorden: de sportschool is nog niet eens af (bijna 3 maanden na de opening) terwijl dat bij de opening klaar zou zijn. Dit alles bij elkaar is toch voldoende om het als wanprestatie te beoordelen?
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:06:06 #6
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_75087755
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef nVincible het volgende:
Anboni, ik ben daar vaker geweest en alles is maar op de onderste verdieping gepropt zodat ze nog wat capaciteit kunnen maken. Het is zelfs zo dat ze 5 fietsen in een ruimte van 3 bij 4 meter hebben in een hok achter de zonnebanken. Zelfs de douches die bij de kleedkamers horen doen het volgens mij nog niet. Met andere woorden: de sportschool is nog niet eens af (bijna 3 maanden na de opening) terwijl dat bij de opening klaar zou zijn. Dit alles bij elkaar is toch voldoende om het als wanprestatie te beoordelen?
Lijkt mij niet. Jij betaald om te sporten, je kunt sporten. Dat de school nog niet geheel open is, is op zijn hoogst vervelend, maar daar heb je niets aan. Dat het dan op sommige momenten wat drukker is lijkt me ook iets wat bij een school die wel volledig open is ook kan gebeuren.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_75088118
Ts heeft niets te zeggen.

- 1 keer 's avonds geweest
- toevallig druk
- afstand is niet rechtsgeldig
- ts is lui
- ts zeurt teveel
- ts gaat nooit fitnessen.

Duidelijke zaak/.
pi_75088464
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Fitness First?!
Daar moest ik ook meteen aan denken
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 3 december 2009 @ 15:31:35 #9
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_75248988
tvp
pi_75251027
Eigenlijk kan je er nog niks van maken. Je bent nog maar 1x geweest en op een druk moment. En van dat gedoe op Hyves, ik kan mij wel voorstellen dat die eigenaar er niet coulant tegenover staat. Ik kan mij jouw frustraties van de bovenverdieping die nog niet open is en de douches die nog niet werken wel voorstellen en ik vind dat daar wel wat aan gedaan mag worden.
Haters gonna hate.
pi_75251901
Hoe weet je dat het minder druk wordt als de verdiepingen wel open zijn?
pi_75252076
Je hebt toch alleen nog contact betaald? En nog geen jaarabo afgesloten of zelfs maar toestemming gegeven voor automatisch incasso?
  donderdag 3 december 2009 @ 17:17:05 #13
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_75252684
Via hyves

Ik weet nog niet wat erger is. Die sportschool die via hyves communiceert met jou, of jij die communiceert met de sportschool.

Kom ik nog op terug.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_75258327
Adames, ik heb me online ingeschreven en via daar toestemming gegeven voor de automatische incasso. Maar toen ik er voor het eerst heen ging bleek de sportschool het de eerste 3 maanden niet te kunnen doen i.v.m. een licentie, ofzoiets. Ik heb toen de eerste maand contant betaald, net als mijn inschrijfgeld en borg voor het pasje.

Zuchtje, ze hebben nu een deel van de apparatuur op elkaar gekropt op de onderste verdieping staan.

Ik heb het er met een vriend en tevens ander lid van de sportschool besproken, en die snapte mijn punt wel. Ben van plan om een aangetekende brief te sturen met het verzoek mij direct uit te schrijven en binnen 3 weken te reageren op dat verzoek, vanwege

a) minder groot dan voorgedaan op de open dag,
b) de douches nog niet af zijn in de kleedkamer die nog niet af is (ze hebben tijdelijke 2 kleedkamers gemaakt door een ruimte af te schermen met kluisjes),
c) er zelfs geen tv's hangen die er op de open dag hingen,
...en ik moet nog verifieren dat er groepslessen zouden komen, maar die dus ook door het ruimtegebrek helemaal niet ter sprake zijn.

Note dat ik dus niks heb tegen de afstand of de verhuizing van mij of over de drukte, ik accepteer het als dat mijn eigen fout is. Maar als hij moeilijk gaat doen, ga ik ook moeilijk doen :-)

Deze punten zijn 3 maanden na de opening ter sprake terwijl het op de geplande openingsdag af zou zijn.

Nu denk je vast, wtf, hij gaat zeuren over tv's, maar alles bij elkaar is het gewoon een zooitje misleiding geweest op de open dag. Ik hoef niet perse groepslessen of tv's voor mijn neus, maar het was wel een leuke wortel-aan-een-stok idee. Met een gesprek valt er geen eind aan te knopen omdat hij telkens terugvalt op mijn vraag op hyves, vandaar dat ik het schriftelijk doe.

[ Bericht 4% gewijzigd door nVincible op 03-12-2009 20:13:46 ]
pi_75258692
foto van de open dag. De tweede of derde verdieping die nu dus niet open is en met tv's.

En ik zag net op hyves een vraag van een van de medewerkers naar waar onze voorkeur naar uit gaat bij groepslessen, omdat ze daar 'binnenkort mee willen beginnen' (14 oktober geplaatst)

[ Bericht 7% gewijzigd door nVincible op 03-12-2009 21:49:33 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 december 2009 @ 21:28:26 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_75261521
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:17 schreef nVincible het volgende:
http://94.100.122.130/744(...)44293049_5_bhdW.jpeg foto van de open dag[/url]. De tweede of derde verdieping die nu dus niet open is en met tv's.

En ik zag net op hyves een vraag van een van de medewerkers naar waar onze voorkeur naar uit gaat bij groepslessen, omdat ze daar 'binnenkort mee willen beginnen' (14 oktober geplaatst)
Euhm, dit is niet raar toch die fietsen zo netjes bij elkaar. Kan iedereen netjes aan elkaar optrekken. Stimulerende werking.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_75262477
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

Euhm, dit is niet raar toch die fietsen zo netjes bij elkaar. Kan iedereen netjes aan elkaar optrekken. Stimulerende werking.
Hoeveel van mijn post heb je gelezen? Dit is zoals het zou moeten zijn. Is eigenlijk misleidende reclame (deze foto staat op hun hyves) omdat dit in het echt dus helemaal niet zo staat.
  vrijdag 4 december 2009 @ 07:51:06 #18
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_75271846
De halfslachtigheid druipt er van af...

1. Afstand is geen reden; die afstand is jouw keuze. Coulantie kun je vergeten want hij is boos vanwege je uitingen.

2. Wanprestatie is wel een reden voor ontbinding als je kunt aantonen (op papier hardmaken) dat de fitness van de openingsdag materieel afwijkt van de daadwerkelijke fitnessservice als nu aangeboden. Daarbij ga ik er even van uit dat je daadwerkelijk op die dag hebt gekeken en getekend Zo niet; pech gehad.

Mocht je iets sturen; doe het aangetekend en (tip:) laat iemand anders je brief lezen. Je zult ook merken dat er een verschil is tussen recht hebben en recht krijgen.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_75277171
Hmm heb mij het laatste jaar al 2x kunnen uitschrijven bij een sport school vanwege verhuizing... Hierover staat vaak ook iets in het contract want het is natuurlijk onzin om ingeschreven te staan bij een club of bedrijf als je ivm verhuizing er geen gebruik van kan maken..

Kreeg hij idee dat de sportschoolhouder gewoon geïrriteerd is door jouw berichten op hyves en daarom jou niet wil laten gaan..

\
maaaaar... Wat voor berichten poste je eigenlijk op hyves? was het gewoon vriendelijk of waren het berichten waarin je de sportschoo lzwart zit te maken?
pi_75286451
Het was een vriendelijke vraag of iemand (een van de andere leden) wist of de bovenverdieping al open was, met als toelichting dat ik al een tijdje niet geweest was door drukte beneden. Ik heb dit nooit geplaatst om de sportschool zwart te maken! Blijkbaar dacht de eigenaar er anders over.

Leuk detail is dat iemand nog geen twee weken terug precies hetzelfde heeft gevraagd

Ik heb het er nog met iemand anders over gehad die ook het e.e.a. van recht weet en het lijkt erop dat als ik het mensen persoonlijk uitleg ze me wel snappen maar op internet fora ik mijn verhaal blijkbaar niet duidelijk kan maken.

MetalMessiah, ik heb nooit daadwerkelijk iets ondertekend maar op internet ingeschreven en dat was slechts 'akkoord gaan met de voorwaarden'. Ik heb daarna ook geen contract ontvangen maar die zou ik in principe op moeten kunnen vragen, toch?

Ik ga binnenkort een brief schrijven met daarin dat ons gesprek op niets uitliep en daarom hem schriftelijk in gebreke stel vanwege misleiding en/of wanprestatie, met daarbij ook een of twee foto's van zijn hyves (die wat anders weergeven dan de werkelijkheid) en als ik het nog kan vinden een foldertje van thuis. Tot slot vraag ik binnen 3 weken een reactie en dat ze per direct mij uit moeten schrijven van het bestand. Ik zal na hun reactie nog een keertje langskomen om mijn pasje in te leveren.
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:01:33 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75286641

[ Bericht 100% gewijzigd door Bastard op 05-12-2009 12:43:01 ]
The truth was in here.
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:22:04 #22
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_75287477
Volgens mij sta je erg zwak. De hoofdzaak dat jij weg wilt is de afstand. Maar de eigenaar weerlegt dit.
Jij bent het eigenlijk wel met de eigenaar eens anders was je nooit met die andere dingen gaan schermen (niet open, douches blabla)

Ik zou gewoon hopen dat hij je toch wil uitschrijven.... En anders gewoon niet meer heen gaan, en niet meer betalen. (je hebt natuurlijk wel kans dat als hij de automatische incasso rond heeft dat hij in één keer x aantal maanden incasseert)

OFT:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_75287674
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef DoimeN het volgende:
Volgens mij sta je erg zwak. De hoofdzaak dat jij weg wilt is de afstand. Maar de eigenaar weerlegt dit.
Jij bent het eigenlijk wel met de eigenaar eens anders was je nooit met die andere dingen gaan schermen (niet open, douches blabla)

Ik zou gewoon hopen dat hij je toch wil uitschrijven.... En anders gewoon niet meer heen gaan, en niet meer betalen. (je hebt natuurlijk wel kans dat als hij de automatische incasso rond heeft dat hij in één keer x aantal maanden incasseert)

OFT:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^

Die maanden dat je niet geweest bent zal je iig moeten betalen, aangezien jij in gebreke bent geweest. Verder sta je idd heel zwak, misschien eens fotos maken van de huisige situatie?

En wat die afstand betreft, hoe ver was het reizen en is het nu? (en hoeveel km is het, meestal staat in de voorwaarden aangegeven vanaf hoeveel km het contract ontbonden kan worden)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_75291268
Het is dat ik mijn openingspost niet meer kan aanpassen, maar het gaat me eigenlijk allang niet meer om de afstand. Ik zal dit ook niet in mijn brief vermelden.

Doimen, ik ben inderdaad andere redenen gaan zoeken maar dat maken het niet minder goede redenen. Als hij moeilijk gaat doen, ga ik ook moeilijk doen. Maar natuurlijk wel op een normale manier :-)

Bastard, ik ga geen namen noemen
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:38:00 #25
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_75291363
Heeft hij die automatische incasso al up and running?

Je kan die incasso's laten storneren. Dat zal hij je ook niet in dank nemen denk ik, dan krijg je een nietes wellus verhaal en waarschijnlijk een incassobureau. Maar ik denk dat praten met de beste man het beste is.

Succes
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:39:10 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75291398
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef nVincible het volgende:
Het is dat ik mijn openingspost niet meer kan aanpassen, maar het gaat me eigenlijk allang niet meer om de afstand. Ik zal dit ook niet in mijn brief vermelden.

Doimen, ik ben inderdaad andere redenen gaan zoeken maar dat maken het niet minder goede redenen. Als hij moeilijk gaat doen, ga ik ook moeilijk doen. Maar natuurlijk wel op een normale manier :-)

Bastard, ik ga geen namen noemen
Ik ken Koos ook
The truth was in here.
pi_75291422
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ken Koos ook
Ben je lid van de sportschool waar ik het over heb, of ken je die persoon persoonlijk?
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:41:28 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75291470
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:39 schreef nVincible het volgende:

[..]

Ben je lid van de sportschool waar ik het over heb ( ), of ken je die persoon persoonlijk?
Beide.. niet dat ik m heel goed ken maar spreek hem wel eens ja.

Maar je bent een dorp verderop gaan wonen, en wil nu je geld terug voor een abbonement die je hebt afgesloten, ergens wel logisch dat het niet zomaar gebeurt he.
The truth was in here.
pi_75291650
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Beide.. niet dat ik m heel goed ken maar spreek hem wel eens ja.

Maar je bent een dorp verderop gaan wonen, en wil nu je geld terug voor een abbonement die je hebt afgesloten, ergens wel logisch dat het niet zomaar gebeurt he.
Ik blijf mezelf herhalen. Ik heb al ingezien dat de afstand m'n eigen schuld is, en dat dat geen reden is. Ik weet niet of je op de open dag bent geweest, maar het is nu, 3 maanden na de opening, nog steeds niet goed geregeld en dat is een feit.
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:57:28 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75292085
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:46 schreef nVincible het volgende:

[..]

Ik blijf mezelf herhalen. Ik heb al ingezien dat de afstand m'n eigen schuld is, en dat dat geen reden is. Ik weet niet of je op de open dag bent geweest, maar het is nu, 3 maanden na de opening, nog steeds niet goed geregeld en dat is een feit.
Ik vind het verder prima geregeld eerlijk gezegd. Meer dan prima apparaten, goede begeleiding of hulp. Enige puntje is inderdaad dat het savonds goed druk kan wezen, maar dat zijn wel vast avonden, vrijdagavond valt het wel mee, in het weekend valt wel mee bijvoorbeeld.

Zelf ga ik meestal rond een uur of 6, dan is er geen kip kan ik overal bezig waar ik maar wil.
Overigens is de prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima ook!

Eigenlijk, denk ik, heb je er gewoon geen zin in.. ben je veuls te enthausiast geweest met je jaarabbo en heb je het na een paar keer geweest te zijn gewoon geen zin meer.
The truth was in here.
pi_75292453
De apparaten zijn prima en hij kwam regelmatig overal langs om te vragen of alles goed ging. Niets meer dan lof wat betreft dat dus. Toch wil ik op elk moment van de dag dat ik zin heb om te sporten (ik kan mijn agenda niet aanpassen om in het schema van de sportschool te passen!) er naar toe kunnen zonder telkens te moeten wachten, en dat wil ik ook zoals het op de open dag voorgedaan werd: met meer ruimte, ontspanning, de faciliteiten om te douchen na afloop. Dat kan ik niet en dat is de schuld van de sportschool - daarom wil ik mijn contract per direct laten ontbinden. De prijs/kwaliteit verhouding is wat mij betreft niet prima.
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:08:36 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75292555
Dus dan heb je het abbo van een tientje per maand omdat je alleen savonds mag sporten?
The truth was in here.
pi_75292582
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:08 schreef Bastard het volgende:
Dus dan heb je het abbo van een tientje per maand omdat je alleen savonds mag sporten?
Nee, ik heb een abonnement van 15,95 (16,95 als automatische incasso werkt), voor gedurende de hele dag.
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:35:58 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75293782
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef nVincible het volgende:

[..]

Nee, ik heb een abonnement van 15,95 (16,95 als automatische incasso werkt), voor gedurende de hele dag.
Ga nu even dan, liep er net langs, 6 man binnen
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')