Ja. Ik vind jou echt een toffe user.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
aahEr komen weer KLB verkiezingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Hoe lok je CN op een date.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Bad.
Ik nomineer jou voor
-KLB Racist 2009.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja. Ik vind jou echt een toffe user.![]()
stem op mij, je kent me niet
watquote:
Ik kijk op z'n Hyves dus ik roep maar wat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
F? als dat de eerst letter is dan niet.
Nee, ze heeft geen hyves.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kijk op z'n Hyves dus ik roep maar wat.
Alweer. Het fenomeen breidt zich uitquote:
Nog niet gezienquote:
Had je toen nog een sms terug gekregen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Gelukkig heb ik 160 collega's maar ze is wel verschrikkelijk actief dus ik moet de borrels even ontwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |