Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:40 schreef Gallorini het volgende:
Sinterklaas, cadeautje, kleinzoon?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:40 schreef Gallorini het volgende:
Als er een verlanglijstje voor bijv. Sinterklaas erop is met daarop "Bjorn Borg Boxershort", why not?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Je koopt toch geen onderbroeken voor je kleinzoon?
Eh, mijn oma niet hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
Oma's kopen toch vaker kleding of dergelijke voor hun kleinzoon/dochter met sinterklaas / kerst
Mensen die een onderbroek op hun verlanglijstje zetten, verdienen geen cadeautjes.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:50 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Als er een verlanglijstje voor bijv. Sinterklaas erop is met daarop "Bjorn Borg Boxershort", why not?
ow ik wel, maar mijn oma is hipquote:
ik zou een klap voor mijn achterhoofd krijgen. Oma zo proberen uit te kleden. Ik moest speelgoed vragen of zo...quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mensen die een onderbroek op hun verlanglijstje zetten, verdienen geen cadeautjes.
Mijn ava, wat doe jequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
Oma's kopen toch vaker kleding of dergelijke voor hun kleinzoon/dochter met sinterklaas / kerst
Sta je als omaatje een beetje te stamelen over welke maat ie moet hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:50 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Als er een verlanglijstje voor bijv. Sinterklaas erop is met daarop "Bjorn Borg Boxershort", why not?
Dan zou ik dat kutkind gelijk onterven.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:50 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:40 schreef Gallorini het volgende:
Speelgoed is over het algemeen het duurste wat er te vragen valt. En dan bedoel ik niet eens de Xboxen en Nintendo's, maar een béétje Legodoosje...quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik zou een klap voor mijn achterhoofd krijgen. Oma zo proberen uit te kleden. Ik moest speelgoed vragen of zo...
Ik kreeg dan ook eerder autootjes en zo. Lego vroeg ik gewoon aan mijn oudersquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speelgoed is over het algemeen het duurste wat er te vragen valt. En dan bedoel ik niet eens de Xboxen en Nintendo's, maar een béétje Legodoosje...
Opgelost lijkt mequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:40 schreef Gallorini het volgende:
BB onderbroeken zitten vrij geniaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom zou je je zoontje voor Sinterklaas opschepen met Bjorn Borg rommel![]()
![]()
Alles beter dan de lederhosen die ik vroeger van m,n oma kreeg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Je koopt toch geen onderbroeken voor je kleinzoon?
'Kind daar zie je niets van, hier, heb je 15 euro, oma koopt voor die 5 euro gewone onderbroeken bij de Hema'quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn oma's er niet juist zo goed in om ongezouten "Jongen, dat heb je toch niet nodig, koop een GEWONE onderbroek" te zeggen?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan zou ik dat kutkind gelijk onterven.
Ja ik vraag er zelf niet omquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mensen die een onderbroek op hun verlanglijstje zetten, verdienen geen cadeautjes.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ow ik wel, maar mijn oma is hip
ging met haar naar stad , in woonplaats waar zei woonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |