Een stuk kleiner en platter denk ik.. en stiller..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Gelukkig heeft Sunny een ander kaasplankje dan ik
Oeh, ik heb acuut zin in een harinkje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb trek in iets visserig, maar weet nog niet wat.
Ga straks maar even langs het viswinkeltje in het dorp om wat inspiratie op te doen.
Vrouw 1, vrouw 2 en vrouw 3.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:04 schreef Duderella het volgende:
En ik heb eindelijk, na veertien jaar, een naam bedacht voor mijn lievelingskat. Ze heet Sofie! Denk ik nu. Misschien vind ik het morgen weer niks. Maar het arme beest staat al veertien jaar bekend als Poes 2. En soms dan heb ik het opeens, maar dan is ze een uur later weer helemaal anders en dan past het niet meer.
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen. Kind 1, Kind 2
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:04 schreef Duderella het volgende:
En ik heb eindelijk, na veertien jaar, een naam bedacht voor mijn lievelingskat. Ze heet Sofie! Denk ik nu. Misschien vind ik het morgen weer niks. Maar het arme beest staat al veertien jaar bekend als Poes 2. En soms dan heb ik het opeens, maar dan is ze een uur later weer helemaal anders en dan past het niet meer.
Nog een reden om niet aan kinderen te beginnen. Kind 1, Kind 2
Ze reageert overal en nergens op. Meestal komt er zoiets als Slofmoffie uit mijn mond, als ik heel erg veel van haar hou. En De Man noemt haar Poet. Ze kijkt heel vreemd, als ik haar nu aanspreek met Sofie. Misschien is ze meer een Sofia. Of toch gewoon een Sloefpoefie. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:07 schreef DarkElf het volgende:
poes 2ach als je haar al zolang kent en ze erop reageert is t goed toch hoewel sofie ook leuk is hoor.
lekker dat getut dude, waar gaan jullie eten?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:09 schreef DarkElf het volgende:
en mijn nefje vindt zoiets ook niet raar, onze pers weet hij niet van wat het is dus die heet gewoon Pol. Maar die andere herkent hij als poes dus dat is poes. Zeggen we: pol is ook een poes hoor. Zegt hij nee. Dus tis poes en pol voor hem
Bellefleur vind ik een hilarisch goede poezennaam!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:13 schreef borisz het volgende:
Bellefleur reageert ook op Poes dus ja.
officieel is het Ixiolirions moondancer (jaja hij heeft een stamboom) maar afgekort is het gewoon Pollewopquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef Duderella het volgende:
[..]Cute!
Pol is ook leuk trouwens! Oeh maar meer voor een mannenpoes misschien.
Fietjequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hadden Poes en Fietje. Fietje was de oudste, zo genoemd door het dochtertje van mijn moeders beste vriendin. Die wilde haar eerst Helge noemen, naar haar broertje, maar het poesje was een meisje. Dus heeft ze haar Fidessa genoemd, naar haarzelfEn Fidessa werd altijd Fietje genoemd dus de poes ook
manchegoquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand kaastips voor me trouwens?? Ik ga zo shoppen...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
officieel is het Ixiolirions moondancer (jaja hij heeft een stamboom) maar afgekort is het gewoon Pollewop
(snollekop, trollekop, pol enzo luistert hij ook naar)
Een stukje Texelse schapenkaas! Heel zacht van smaak!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Niemand kaastips voor me trouwens?? Ik ga zo shoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |