quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:08 schreef Lienzz het volgende:
en toen zuigen aan die negerlul zeker
Ik zou het ook niet geloven. Maar het is wel gebeurd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Nogal moeilijk te geloven, maar goed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperbool_%28stijlfiguur%29quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef Equites het volgende:
30 keer, is dat niet wat veel? Of had ie echt een flinke tank aan boord.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar waarom zat je aan zijn Nederlanders dan? Of zaten ze weer eens te kijken?
Dat kan je wel zeggen. Wie bewijst het?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet geloven. Maar het is wel gebeurd.
schud de zak leegquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:05 schreef Azaron het volgende:
Pak de slang vast. Doe de stofzuiger, tuit je lippen
Bakraswa's fantasieën.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef BakraSwa het volgende:
Oh en zijn penis was kankerklein! Zelfs toen IHVK eraan begon te zuigen werd ie niet groter dan zijn duim. Weg met die fabels dat alle negers grote piemels hebben.
Had je je bontkraag maar niet zo moeten showenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef BakraSwa het volgende:
Ik was erbij en ik bevestig het verhaal van TS. Het was kankersmerig en we zaten niet aan zijn nederlanders!
Nee ik ga m'n bontkraag van me jas knippen als ik uitga.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had je je bontkraag maar niet zo moeten showen. Swa.
Je weet dat bontkragen een trademark van negers zijn geworden, dus geen wonder dat die ene over jullie heen wilde pissen. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Nee ik ga m'n bontkraag van me jas knippen als ik uitga.Ga weg man. Ik heb hard gehosseld en gestroggeld om deze jasje met bontkraag te kopen, je kan me niks maken boefje!!!!
Wat kijk je boos, kaolo gekke mafkeesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet dat bontkragen een trademark van negers zijn geworden, dus geen wonder dat die ene over jullie heen wilde pissen. Eigen schuld, dikke bult.
Met mijn hosselblik ligt iedereen aan mijn voeten:quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Wat kijk je boos, kaolo gekke mafkees
Jij bent die rechter hè! Met dat matje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met mijn hosselblik ligt iedereen aan mijn voeten:
[ afbeelding ]
Had jij maar een mat zoals ik, dan had je geen bontkraag nodig gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Jij bent die rechter hè! Met dat matje!
Dontcha wish your mattie had a matje like wikwakka?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jij maar een mat zoals ik, dan had je geen bontkraag nodig gehad.
Mijne is tenminste puur natuur, in tegenstelling tot die imitatiebontkraag van jequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:34 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Dontcha wish your mattie had a matje like wikwakka?
Kanker op TS.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
Okey, maar wel een beetje ontopic blijven.
Sukkel. Hij is gewoon echt. Echte imitatiebont. Bezem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijne is tenminste puur natuur, in tegenstelling tot die imitatiebontkraag van je.
Maar die is op studieban, dus kan je niet helpen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is een afspraak die ik heb met swarmahoer.
Ja ik merk het, nu moet ik ook vriendjes worden met jou.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar die is op studieban, dus kan je niet helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |