Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:12 schreef Sannuhtjuh1995 het volgende:
Jah we krijgen dat gezeik weer
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:25 schreef Renesite het volgende:
Ik heb je goed genoeg geholpen? Ja? Wel togg?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Of over de toenemende neiging van scholieren om onderwerpen voor schoolopdrachten op fora te vragen..
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:20 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet wat voor een niveau het is, maar als je een beetje intellect hebt kun je 't over de corruptie in de Filipijnen doen. Of alcoholgebruik bij jongeren natuurlijk.
x
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:18 schreef Tijn het volgende:
De kilometerheffing lijkt me het actuele onderwerp op dit moment. Of anders pak je de kredietcrisis. Of het verhogen van de AOW-leeftijd. Of het toenemende aantal ZZP'ers. Dirk Scheringa is ook nog niet van de ellende af, evenals de ex-rekeninghouders van de DSB en de "gedupeerden" met een te hoge hypotheek. Het debat over Afghanistan loopt ook nog steeds. En vergeet de nieuwe EU-president niet. Of de jobswitch van Neelie Kroes. Verder gaat Dubai failliet. Ondertussen probeert Obama nog steeds een nieuw zorgsysteem in de VS in te voeren. En vergeet niet dat de planeet nog steeds opwarmt, waardoor we allemaal elektrisch gaan rijden en we de gloeilampen de deur uit doen om over te stappen op LED-verlichting. Stichting BREIN krijgt het ondertussen nog steeds niet echt voor elkaar om iets aan de piraterij op internet te doen, maar van de week is Mininova wel gedwongen gestopt met het aanbieden van illegale content. Oh en Windows 7 is uit.
Zomaar een greep van wat me te binnen schiet. En dan heb ik Geert Wilders niet eens genoemd.
Succes!
Ja, verbaast mij ook al!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef mrkanarie het volgende:
Moeten mensen op het vmbo tegenwoordig ook al betogen schrijven?
Die vrouwen waar zuur overheen gegooid is!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:08 schreef Sannuhtjuh1995 het volgende:
Wow okeej jah ik wil wel echt iets waarbei ik een filmpje kan laten zien waarvan iedereen zo schrikt of van onder de indruk is dat ze gelijk stil zijn en goed luisteren dus afganistan zou wel kunnen. bedankt x
Je moet geen kiddo's traumatiserenquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:02 schreef eleusis het volgende:
[..]
Die vrouwen waar zuur overheen gegooid is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |