Dat haal ik makkelijk maer ik slaap halfquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:51 schreef mezzy het volgende:
[..]
zal ik in de TT zetten dat dit topic alleen geschikt is voor mensen met IQ > 120
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prima idee dhr. remlof.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:57 schreef remlof het volgende:
Opvouwen, in je koffer douwen en strijken als je thuisbent?
Het is maar een idee hoor.
Als je zo vaak economy vliegt weet je ook wel hoe je dat op kan bergenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef mezzy het volgende:
kijk mij stoer met het vliegtuig naar italie gaan en alleen een maatpak kopen.
Ryanair, 30 euroquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef Twest1 het volgende:
Strijken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:57 schreef remlof het volgende:
Opvouwen, in je koffer douwen en strijken als je thuisbent?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:46 schreef Twest1 het volgende:
Ik zei dat ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:07 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon aandoen dus. Anders zo netjes mogelijk opvouwen en thuis naar de stomerij brengen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je stuurt hem vanuit Italië verzekerd naar je huis! Wel netjes inpakken!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:24 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Mijn eerste idee is: aandoen.
Anders kun je het oprollen in vloeipapier, dat gaat redelijk kreukvrij. Gewoon in een koffer doen (meestal krijg je er toch een hoes bij) kan ook prima, meestal valt de schade wel mee. En anders even stomerijtripje na afloop of in een badkamer vol stoom ophangen.
ik heb zo een hoes met hanger voor mijn pak, maar kan je die ergens hangen in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:31 schreef Min-e het volgende:
Als je zin hebt om met zo'n hoes te gaan zeulen, gewoon mee, zit een hanger aan. Je vouwt em desnoods nog een keer dubbel voor in het rek.
En anders zo in je koffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |