Dit maak ik dus vaker mee en dan heb ik echt zoiets van: Gast wat bezielt je?????quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Kom je uit Eindhoven?
Ik zat net met een gast op Left 4 Dead 2 te spelen, riep die gast ook de heletijd: einhovuhhhh, euhhhhhhh.
Is dit de oplossing
Ja ik heb zon afrikaan die roept de hele tijd whazzup my niggahs:Squote:Op zaterdag 28 november 2009 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Aan de hand van deze post wil ik eigelijk een klacht maken:
[..]
Dit maak ik dus vaker mee en dan heb ik echt zoiets van: Gast wat bezielt je?????
Had een keer een americaan die de hele tijd zat te verkondigen dat hij alle niggers ging afschieten
Andere hebben hier ook zeker last van
Ik had laatst 1 of andere mongool die een soort van spice girls meets frans bauer shit aan het draaien wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik haat die idioten die hun mics naast een radio leggen met hele "stoere" gangsta-rap tijdens een spel van GTA4 of zo.Daar vraagt niemand om. Of die anderen gaan uitschelden voor helemaal niks. Of mensen die constant hun eigen zangkwaliteiten moeten laten horen.
Ik probeer me nu in te denken hoe dat zou klinken...quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 of andere mongool die een soort van spice girls meets frans bauer shit aan het draaien was![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom altijd achterlijke Amerikanen tegen. Dan kom je terug van het stappen en doen we nog ff met een paar man een spelletje GTA of zo. Van de week zat er een Amerikaan wat Christelijke liederen door die microfoon te blèren.
Nja tog vindk die ukkies het irritantste die schreeuwen niet normaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar zou ik dan wel weer om kunnen lachen.
Maar de meerderheid van die "aparte" figuren online zijn wel gewoon vervelend.
Ik heb echt het idee dat ik vorige aan het gamen was met een chapter van de kkk tijdens cod4. Kreeg constant te horen dat ik, vuile nigger dood zou gaan terwijl ik duidelijk had gemaakt dat ik blank wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom altijd achterlijke Amerikanen tegen. Dan kom je terug van het stappen en doen we nog ff met een paar man een spelletje GTA of zo. Van de week zat er een Amerikaan wat Christelijke liederen door die microfoon te blèren.
Idd, dezelfde middag deed ik Scavenge mode op L4D2, waren daar 2 gasten van 10 jaar oud ofzo die bij elke kill keihard schreeuwden van: Epic kill !!! OMG !!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Nja tog vindk die ukkies het irritantste die schreeuwen niet normaal
Dat was bij deel deel 5 ook alleen maar gescheld nigga dit en dat vieze joden moesten doet maar die gasten raakte allemaal niks die waren alleen maar bezig met weet ik veel watquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik vorige aan het gamen was met een chapter van de kkk tijdens cod4. Kreeg constant te horen dat ik, vuile nigger dood zou gaan terwijl ik duidelijk had gemaakt dat ik blank was![]()
Alle niggers zouden dood gaan en het was echt op zo'n redneck toontje. Alleen het debiele hiervan was is dat die gasten echt afgemaakt werden de hele tijd door ons
Je hebt wel een headset neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg wel altijd het idee dat ze mij nooit horen, ze reageren nooit op jee en blijven maar doorlullen.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt wel een headset neem ik aan?
Nee okee want het zou anders wel een hele logische verklaring zijnquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:32 schreef gniffie het volgende:
Ik had een keer zo'n gast die mij afschoot, toen zei ik kanker en kreeg ik een ban
welk kleuterspel was dat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:32 schreef gniffie het volgende:
Ik had een keer zo'n gast die mij afschoot, toen zei ik kanker en kreeg ik een ban
cs 1.6, was wel asses aan het whoopen en de admins waren schandalig slechtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |