Ik had er bij mn vorige huis 1tje wonen 2deuren verderop die schreeuwde de hele dag help in zijn tuinquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:10 schreef Mirel het volgende:
Ik hoor de buurman schuin boven ons al 3 uur lang HEEEEUJ JEUUUUUJ WEUUUUUJJ geluiden schreeuwen. Soms klinkt het ook alsof hij een kast op een tafel laat vallen ofzo![]()
Serieus. Ik weet dat ik zo net na 9en thuis was, misschien wel eerder, en dat ik toen al vreemde geluiden hoorde. Ik dacht toen dat iemand buiten aan het blehren was, of een uil ofzo :dood:
Ja irritant is dat, de laatste keer dat ik m'n buurmeisje in de kelder had opgesloten bleef dat kind ook maar schreeuwenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik had er bij mn vorige huis 1tje wonen 2deuren verderop die schreeuwde de hele dag help in zijn tuin![]()
![]()
Haha woon jij toevallig in belgiequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja irritant is dat, de laatste keer dat ik m'n buurmeisje in de kelder had opgesloten bleef dat kind ook maar schreeuwen
Mooi de politie maar gebeld
Je weet!quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:
Niet even gaan kijken wat er aan de hand is maar op Fok een topic openen...
Ik hoorde het 3 uur geleden al johquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:15 schreef Acinonyx het volgende:
Die buurman krijgt daar een rolberoerte en TS gaat snel een topic openen over dat buurman raar klinkt
En in de tussentijd heeft je nieuwsgierigheid niet de overhand gekregen waarna jij besloot om te gaan kijken of ie wellicht vieze spelletjes met die uil aan het doen was ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:18 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik hoorde het 3 uur geleden al joh
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Loop ff naar boven en gooi een mandarijn tegen z'n brievenbus, dat zal hem leren =(
Tsja zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:
Niet even gaan kijken wat er aan de hand is maar op Fok een topic openen...
Er zijn dingen die je niet wilt weten of zienquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Trap zijn deur in en vraag hem waar hij GVD mee bezig is.
Met de broek op de enkels: heuhwhwh jeeueejjee whhuhhhhhquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:54 schreef Yi-Long het volgende:
Die buurman is gewoon lekker online Battlefield aan het spelen, en leeft gewoon lekker mee
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met de broek op de enkels: heuhwhwh jeeueejjee whhuhhhhh
Of juist welquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Er zijn dingen die je niet wilt weten of zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |