abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75074286

Gatver Vooral tussen 0:41 en 0:59...die koe is gewoon al half dood en je ziet hem hard spartelen totdat hij uiteindelijk dood bloedt

Nu de feestdagen weer naderen wordt het tijd dat we daar eens over na gaan denken. Ik begrijp niet waarom dit niet op een minder pijnlijke manier kan gebeuren??? Ik wist al dat dit soort dingen aan de orde van de dag zijn in achterlijke landen als Japan, maar dat het ook bij onze zuiderburen gebeurt schokt mij wel hoor!

Laten we deze kerst eens denken aan de meest weerlozen in onze samenleving en een keer het vlees laten liggen U een kans...zij een kans!

Klacht 1: ik heb mezelf nooit gerealiseerd dat die dieren zo moeten lijden
Klacht 2: mensen die zonder slikken een mes zetten in deze dieren
Bekend van o.a.: Postcode Loterij: Een Tegen 100 / Het Spijt Me / DNA Onbekend / Wie Ben Ik? / Topkok / Je Leven in de Steigers / Hotel Big Brother / De 100: Singles / Hitbingo / Familieberichten / Babyboom en nog veel meer topprogramma's!
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:36:48 #2
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_75074335
Dat is cultuur, laat die mensen toch lekker.
Stenen gooien, is mijn hobby.
  Forum Admin vrijdag 27 november 2009 @ 23:37:22 #3
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_75074359
1 tegen 100 dat dat ook in Nederland gebeurd
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_75074375
Aan de titel te zien is dit ritueel slachten zoals de moslims dat doen.
Fijn volk weer

Nee, ik heb het filmpje niet gekeken
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:38:04 #5
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75074378
waarom zoek jij dit soort filmpjes dan op ? sicko
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75074392
SPAM + poging tot manipulatie!
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_75074397
Dit topic lijkt wel veel op halal vlees..
pi_75074422
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef Lord_Cardigan het volgende:
SPAM + poging tot manipulatie!
You said it bro'.
pi_75074423
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef Pharkus het volgende:
1 tegen 100 dat dat ook in Nederland gebeurd
ik heb een tijdje wat reparatiewerk moeten doen bij een slachterij, en daar word je idd ook niet vrolijk van nee hoe dat er aan toe gaat
blablablablablablablablablablablablablabla
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 23:40:56 #10
230491 Zith
pls tip
pi_75074481
OOh nee een dier gaat dood en daarna wordt hij opgegeten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75074494
Boeiuh!
Wel een lekker filetje op mijn bord savonds
AFC Ajax
pi_75074503
Bij nader inzien krijg ik na het bekijken van dit filmpje ontzettend de behoefte om alle moslims ook op deze manier om het leven te brengen.

Bah, achterlijke cultuur
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_75074531
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:38 schreef zovty het volgende:
Dit topic lijkt wel veel op halal vlees..
Dit topic is veel beter omdat:

- het filmpje in het andere topic weg is
- dit filmpje veel beter is
- dit topic is geopend door een bner
Bekend van o.a.: Postcode Loterij: Een Tegen 100 / Het Spijt Me / DNA Onbekend / Wie Ben Ik? / Topkok / Je Leven in de Steigers / Hotel Big Brother / De 100: Singles / Hitbingo / Familieberichten / Babyboom en nog veel meer topprogramma's!
pi_75074532
Die dieren hoeven ook niet veel te lijden maar als de slager er niks van bakt gaan die beesten wel meer lijden ja...Als je het fatsoenlijk doet is dat beest binnen een paar seconde zo veel bloed verloren dat die al bewusteloos raakt
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:43:28 #15
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_75074577
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:41 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Bij nader inzien krijg ik na het bekijken van dit filmpje ontzettend de behoefte om alle moslims ook op deze manier om het leven te brengen.

Bah, achterlijke cultuur
Ritueel slachten gebeurd al eeuwen in ik weet niet hoeveel culturen, en de afgelopen jaren is het ineens "een probleem" geworden .
Stenen gooien, is mijn hobby.
pi_75074610
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Ritueel slachten gebeurd al eeuwen in ik weet niet hoeveel culturen, en de afgelopen jaren is het ineens "een probleem" geworden .
Dat iets al eeuwen gebeurt, wil niet zeggen dat het acceptabel is. Gelukkig zijn er ook mensen die WEL een hart hebben
pi_75074635
ies koeltoer.
Niks aan te doen.
Wij moeten ons aanpassen.
Klacht dus ongegrond
Tijd voor slotje
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 23:45:37 #18
230491 Zith
pls tip
pi_75074652
Wat hebben al jullie posters tegen joden? NAZIS
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75074661

[ Bericht 100% gewijzigd door Yannick567 op 27-11-2009 23:59:39 ]
pi_75074668
Oh mijn God check 3:24 dan...het lijkt wel Silent Hill
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:46:39 #21
27699 Ravage
thinking about you
pi_75074690
OMG Caroline Tensen op Fok!!!!!
i'm not living, i'm just killing time
pi_75074742
quote:
Er zijn veel uithalen gemaakt jegens de slachtwijze van Moslims. Het zou dieronvriendelijk zijn. Toch heeft ene professor Schultz en zijn collega Dr. Hazim van het Hannover Universiteit in Duitsland, bewezen door middel van een experiment, gebruik makende van een EEG en ECG, dat de Islamitische wijze van slachten JUIST de meest vriendelijk is, en de wijze zoals in de Westerse wereld gebruikelijk is door een schot in het hoofd, het dier ontzettend veel pijn lijd! Het onderzoek verbaasde veel mensen.

quote:
1. Er zijn verschillende elektroden aangebracht, op de hersenen van het dier, om de reacties van het dier te meten tijdens de slachtprocedure.

2. De dieren hebben een paar weken rust gekregen na het operationeel inbrengen van die elektrodes.

3. Sommige dieren zijn op de islamitische manier geslacht. Dat wil zeggen dat hun keel open gesneden wordt en dat daarbij de halsslagaders en andere belangrijke vaten, waarvan ik de vertaling niet van weet. (De Halal-methode (De toegestane methode)).

4. Andere dieren zijn in de kop geschoten zoals gebruikelijk is in de Westerse wereld.

5. Tijdens het experiment zijn op alle dieren de resultaten van de EEG en ECG vastgelegd tijdens het proces van slachten/schieten.

Islamitische methode, door slachten:

quote:
1. De eerste 3 seconden vanaf het moment van slachten, heeft de EEG niks anders waargenomen dan van VOOR de slachting. (EEG registreert hersenactiviteit) Dus het dier heeft geen pijn gevoeld tijdens of vlak na het snijden.

2. De 3 seconden daarna, gaf de EEG weer, een toestand die gelijk was aan 'slapen', bewusteloosheid. Dit komt omdat het dier een grote hoeveelheid bloed verliest in korte tijd.

3. Na de zojuist genoemde periode, toonde de EEG een hersenactiviteit niveau van 0 aan. Dit betekent dat het dier absoluut geen gevoel waarneemt, dus ook geen pijn.

4. Op het moment dat de hersenactiviteit 0 werd, klopte het hart nog. Daarbij maakte het lichaam heftige stuiptrekkingen. Dit als gevolg van een reflex van het ruggenmerg. Het ruggenmerg zit IN je ruggenwervels. Door deze stuiptrekkingen wordt er nog zoveel mogelijk bloed uit het lichaam gespuwd. Dit resulteert weer in hygiënischer vlees.

Westerse methode, door 'Schot in hoofd':

quote:
1. De dieren waren al snel na het schot bewusteloos.

2. EEG registreerde HEVIGE pijn direct na het schot.

3. Het hart hield sneller op met kloppen (pompen), zodat dit resulteert in minder bloedafvoer. Dit houdt in dat het vlees dus ook onhygiënische is voor de consument.

http://nation.ittefaq.com/issues/2007/12/17/news0058.htm
pi_75074773
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef Ravage het volgende:
OMG Caroline Tensen op Fok!!!!!
Kom, laat je testen op DNA en kom op TeeVee bij haar.
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 23:50:15 #24
230491 Zith
pls tip
pi_75074821
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]
De mensen op dit forum haten joden en dus ritueel slachten, dus ze zullen dit wel afdoen als propaganda.
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:52:48 #25
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75074931
TS heeft een dusdanig tekort aan biologiekennis dat het niet eens zin heeft hier tegen in te gaan.

Dit topic toont alleen maar het falen van TS aan, meer niet.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')