Ik weet niet wat er is gebeurd maar lijkt me wel vervelend van je eigen familiequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef RedBitch het volgende:
Komen ze ineens na ruim 10 jaar een profiel van je tegen op hyves en verwachten ze dat je staat te springen om de familiebanden weer aan te halen.
*kots*kots*
Er heeft zich in die jaren genoeg afgespeeld om juist geen contact met zulke lui te hebben en dan sturen ze je doodleuk een berichtje dat het hen wel leuk lijkt om " hun nichie" op hyves te hebbn.
En dan zijn ze verdorie nog pissig als je ze laat weten geen behoefte aan hen te hebben.
Mensen, wat baal ik toch van zulke huichelaars!
(moest ik ff kwijt)
Gewoon altijd voor je zelf kiezen waar dan ook!Doen andere mensen ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Robin__ het volgende:
Mensen zijn egoistisch
Bij familie gezeik moet je vroeg of laat voor jezelf kiezen.
gelukkig niet echt, maar huichelaars als familieleden (gelukkig geen naasten, dus meer ooms en tantes en hun aanwas) zit ik gewoon niet op te wachten.quote:
kan ik een heel boek over schrijven, verschillende sterfgevallen, waarbij geprobeerd is een en ander achter te houden,quote:
Nja sterkte !klinkt als een kut verhaal maar gewoon scheit hebben aan dat gekke wijf danquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:41 schreef RedBitch het volgende:
[..]
kan ik een heel boek over schrijven, verschillende sterfgevallen, waarbij geprobeerd is een en ander achter te houden,
Sterfgevallen van naaste familie (oma, oudtante/ oudoom) die ik per msn doorkreeg of ik die maar ff doorwilde geven aan mijn ouders.
"Nichtjes en neefjes" waar ik al jaren geen contact mee had, omdat mijn vader het zwarte schaap was van de familie, die nu ineens de familiebanden willen aansterken.
Schijt aan hen al. Er is in 15 jaar zoveel gebeurd, teveel eigenlijk, waardoor ik geen behoefte aan geen van hen heb.
En dan ben ik die kutbitch die zo rot reageert, nou het zij zo!!
Lolz, alleen is onze zangkunst niet echt je van het, maar als ik het mn naasten vraag, willen ze misschien best wel een kans wagen hoor..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:37 schreef TC03 het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat TS familie is van The Kelly Family die een comeback wilden maken?
lolzquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Lolz, alleen is onze zangkunst niet echt je van het, maar als ik het mn naasten vraag, willen ze misschien best wel een kans wagen hoor..
Maar jij overdrijft is jou probleem tog niet dat ze uitkering hebben? arrogante je voelt je te goed voor mensen he:Squote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Eens met de klacht!
Mijn ouders hebben jaren geleden al de banden verbroken met het merendeel van de familie. Heb enorme leuke herinneringen van vroeger, maar een deel van deze mensen is door de jaren heen veranderd tot semi-tokkies of paupers, doen helemaal niets met hun leven, hangen in uitkeringen rond en roddelen alleen maar op verjaardagenOprotten met zulke mensen
![]()
Nichtje van me voegde me laatst ook toe op Hyves, had haar al 7 jaar niet gezien of gesproken, ff checken op haar profiel: ja hoor, was ook een gore tokkie geworden zonder opleiding die 2 kids had uitgepoept, 12 uur werkte per week achter de kassa en dus denkt dat haar leven nu geslaagd is. Uiteraard niet geaccepteerd![]()
Netjes van je dat je hen nog meldt geen behoefte aan contact te hebben. Ik accepteer ze gewoon niet.
Ja als je er geen behoefte/niet kan of wat n ook gewoon niet doen:)quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef RedBitch het volgende:
Ik vraag me gewoon af, waar zulke mensen het (on)fatsoen vandaan halen om je na zoveel jaren lastig te vallen.
Ik besef heus wel dat zij niet altijd de keus hebben gehad in de dingen die hun ouders hebben gedaan, maar snappen ze dan niet dat als er al 15 jaar geen contact is geweest, je dan echt niet zit te wachten op hen?
En dan zijn ze verdorie nog gepikt als je hen dat laat weten. Dan heb je toch echt wel een dikke plaat voor je kop, naar mijn mening.
Och, het gaat in mijn geval niet eens zozeer om tokkie-families, maar meer de manier waarop alles in de loop der jaren is gegaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Leonidas82 het volgende:
Eens met de klacht!
Mijn ouders hebben jaren geleden al de banden verbroken met het merendeel van de familie. Heb enorme leuke herinneringen van vroeger, maar een deel van deze mensen is door de jaren heen veranderd tot semi-tokkies of paupers, doen helemaal niets met hun leven, hangen in uitkeringen rond en roddelen alleen maar op verjaardagenOprotten met zulke mensen
![]()
Nichtje van me voegde me laatst ook toe op Hyves, had haar al 7 jaar niet gezien of gesproken, ff checken op haar profiel: ja hoor, was ook een gore tokkie geworden zonder opleiding die 2 kids had uitgepoept, 12 uur werkte per week achter de kassa en dus denkt dat haar leven nu geslaagd is. Uiteraard niet geaccepteerd![]()
Netjes van je dat je hen nog meldt geen behoefte aan contact te hebben. Ik accepteer ze gewoon niet. ergens is het ook zonde, zeker van neven of nichten waarvan je verwacht dat ze veel meer in hun mars hebben en uiteindelijk net zo worden als hun ouders (niks dus).
En als dat nou tokkies zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef Leonidas82 het volgende:
zolang het contact met je eigen directe familie maar goed is (je ouders) Dat is nog altijd het belangrijkste!!
Mee eens, bij mij ong. hetzelfde verhaal. Ik verwacht geen contact meer en zij (denk ik) ook niet. Als ze dat later wel "opeens" willen na 10+ jaar kunnen zequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef RedBitch het volgende:
Ik vraag me gewoon af, waar zulke mensen het (on)fatsoen vandaan halen om je na zoveel jaren lastig te vallen.
Ik besef heus wel dat zij niet altijd de keus hebben gehad in de dingen die hun ouders hebben gedaan, maar snappen ze dan niet dat als er al 15 jaar geen contact is geweest, je dan echt niet zit te wachten op hen?
En dan zijn ze verdorie nog gepikt als je hen dat laat weten. Dan heb je toch echt wel een dikke plaat voor je kop, naar mijn mening.
Mijn ouders zijn mijn alles en daar ga ik voor door het vuur en zij voor mij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef Leonidas82 het volgende:
zolang het contact met je eigen directe familie maar goed is (je ouders) Dat is nog altijd het belangrijkste!!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:01 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn mijn alles en daar ga ik voor door het vuur en zij voor mij.
Ze staan ook voor 100% achter mijn beslissing, wat de hunne ook mogen zijn.
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef Nikmans het volgende:
Moet je ze zeggen dat je meer het type bent voor elektronica of wellicht hiphop.
gewoon niet accepteren als vriendenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:32 schreef RedBitch het volgende:
Komen ze ineens na ruim 10 jaar een profiel van je tegen op hyves en verwachten ze dat je staat te springen om de familiebanden weer aan te halen.
*kots*kots*
Er heeft zich in die jaren genoeg afgespeeld om juist geen contact met zulke lui te hebben en dan sturen ze je doodleuk een berichtje dat het hen wel leuk lijkt om " hun nichie" op hyves te hebbn.
En dan zijn ze verdorie nog pissig als je ze laat weten geen behoefte aan hen te hebben.
Mensen, wat baal ik toch van zulke huichelaars!
(moest ik ff kwijt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |