quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef nietzman het volgende:
Heb je al wel eens een Friezin uitgewoond dan?
Ok sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind het een relevante vraag. I'll allow it.
Een groot verlies voor de 'quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef maok het volgende:
Hoi ik kom hier even afscheid nemen, ik vind er hier niet zoveel meer aan in de Groningentopics, ik poste er sowieso al niet zo veel meer. Misschien dat ik af en toe nog langs kom. Het waren 383 (-een aantal waar ik niet bij was) mooie topics. Het ga jullie goed.
[ afbeelding ]
Er jammer, maar ik moet je helaas gelijk geven dat er hier de laatste tijd niets meer aan is.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef maok het volgende:
Hoi ik kom hier even afscheid nemen, ik vind er hier niet zoveel meer aan in de Groningentopics, ik poste er sowieso al niet zo veel meer. Misschien dat ik af en toe nog langs kom. Het waren 383 (-een aantal waar ik niet bij was) mooie topics. Het ga jullie goed.
[ afbeelding ]
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er jammer, maar ik moet je helaas gelijk geven dat er hier de laatste tijd niets meer aan is.
Ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef nietzman het volgende:
Heb je al wel eens een Friezin uitgewoond dan?
Ze heeft gewoon gelijk. Maar misschien dat het volgende deel beter is zonder ons aller QEDquote:
Dat kan ik niet in mijn uppie. Iedereen moet er aan meewerkenquote:
Ik ga er niet aan beginnen. Heb wel iets beters te doen. Jij mag het wel doenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Slaif het volgende:
Dien maar een voorstel in. Het topic werd een mooi kloot topic juist nadat het erg rustig was.
Die heb i kzelf welquote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef MaxMark het volgende:
Iemand behoefte aan Google Wave invites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |