ach roda in eigen huist moet te doen zijn op dat nepgras daaroquote:
Waarom dan toch reageren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef Oldbie het volgende:
Je TT is al genoeg. Een OP is overbodig.
Voetbal
Mua afwachten, Heracles mist 2 belangrijke mensen achterin.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ach roda in eigen huist moet te doen zijn op dat nepgras daaro![]()
wacht maar na de winterstop jong, PSV en Twente op bezoek in de Arena
ja pieckequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua afwachten, Heracles mist 2 belangrijke mensen achterin.
Maar nepgras ofniet, het voetbalt wel fijn hoor
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ja pieckeis toch altijd wel een betrouwbare keeper.
maar dat kunstgras voetbalt wel fijn maar de bal stuitert toch wat anders enzo denk ik zo
KLB --> TT: Voetbal --> Reagerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:22 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Waarom dan toch reageren?![]()
kasthomo
KLB --> TT: Voetbal: Oh het gaat over zaken wat mij niet boeit, en waar ik geen verstand van hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
KLB --> TT: Voetbal --> Reageren
Authentieke homo
Nee jambek, als een TT als klacht mij aanspreekt klik ik daarop. Als blijkt dat de TS grappig denkt te zijn reageer ik toch op zijn TT.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
KLB --> TT: Voetbal: Oh het gaat over zaken wat mij niet boeit, en waar ik geen verstand van heb
TT:Voetbal <-- KLB
bafloser
Daarom zit er elke week gemiddeld in elk stadion rond de 10.000 mensen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee jambek, als een TT als klacht mij aanspreekt klik ik daarop. Als blijkt dat de TS grappig denkt te zijn reageer ik toch op zijn TT.
Als hij daar niet mee om kan gaan (wat nu blijkt) is hij toch de grotere loser. Ach, geen varrassing: voetbal bestaat uit losers dus TS kan geen uitzondering zijn
Arsenal?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
De ploeg met het mooiste voetbal staat 3e
Ik verbaas mij er ook al over. Je kan toch beter in een theater naar toneel kijken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom zit er elke week gemiddeld in elk stadion rond de 10.000 mensen?
Want je komt voor je club, voor het rellen..enzquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er ook al over. Je kan toch beter in een theater naar toneel kijken?
Waar is geloofwaardigheid in voetbal gebleven? Spelers die alleen maar toneel spelen om vrije trappen/penalties te krijgen, of om te proberen de tegenstander een kaart aan te smeren. Er is niets gebeurd en toch liggen ze janken op de grond. Was het niet Dida die fanatiek achter een supporter aanrende en zich toen bedacht dat het toch beter was om te vallen? Was het niet een Braziliaan die brullend naar de grond ging toen een Turk de bal (vrij hard) naar hem toe schopte bij de cornervlag? Dat zijn bekende voorbeelden maar ze zijn wekelijks talloze keren te zien op de velden.
Walgelijk toch?
Als ik het dan toch over geloofwaardigheid heb: Frankrijk naar het WK en Ierland niet? Moet ik hier nog meer over zeggen?
Voetbal is een toneelspel. Toneel liefhebbers zitten te kijken.
Daarom: voetbal
Hoe kon ik dat nou vergeten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want je komt voor je club, voor het rellen..enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |