abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:14:03 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75071187
Een vrouw die verloofd is en samenwoont maar de relatie op lossen schroeven staat is een feit.

De vrouw gebruikt mij als fuck buddy en ik weet het, en hoeveel keren ik het mij voor heb genomen het niet meer te doen omdat het slecht is weet ze mij iedere keer weer zo gek te krijgen.

Klacht: Fout is spannend, en spanning is aantrekkelijk maar zeker niet iets om trots op te zijn.

Nee geen foto's want appel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Goofisch op 27-11-2009 22:19:07 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75071245
Foto's van banaan aub
pi_75071329
Jij doet toch niks fout omdat jij geen relatie hebt (?), dus dan is 't toch niet erg. Als jij 'r dan geil vindt of wat dan ook en zij vindt 't goed dat je haar geeft, dan ga je haar toch gewoon geven of niet?
Play hard, go pro.
pi_75071370
Stel je niet aan man, ben jij nou een vent? Geven tot ze scheel ziet
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75071494
En je opent dit topic omdat? Gewoon doen wat de rest zegt.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:21:15 #6
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75071497
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:15 schreef Dakada het volgende:
Foto's van banaan aub
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Choad het volgende:
Stel je niet aan man, ben jij nou een vent? Geven tot ze scheel ziet
Ik stel mij niet aan, op het moment is het tof enzo maar daarna is het wtf heb ik gedaan

voel mij toch schuldig tegenover die gast. Zou het zelf niet bepaald relax vinden vermoed ik
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75071503
Mag ik je als eerste in dit topic bombarderen tot schoft?
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 22:22:15 #8
230491 Zith
pls tip
pi_75071534
Bro's before Ho's, man...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75071536
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Goofisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Ik stel mij niet aan, op het moment is het tof enzo maar daarna is het wtf heb ik gedaan

voel mij toch schuldig tegenover die gast. Zou het zelf niet bepaald relax vinden vermoed ik
Tja als hij erachter komt en hij is een baas ben je je leven niet zeker maar dat is een risico wat je bewust keer op keer neemt blijkbaar
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 22:22:33 #10
230491 Zith
pls tip
pi_75071539
quote:
First they came for the communists, and I did not speak out—because I was not a communist;
Then they came for the trade unionists, and I did not speak out—because I was not a trade unionist;
Then they came for the Jews, and I did not speak out—because I was not a Jew;
Then they came for me—and there was no one left to speak out for me.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75071581
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef TimMer1981 het volgende:
Mag ik je als eerste in dit topic bombarderen tot schoft?
Zou ie willen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:24:41 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75071610
Die kerel moet wel een faalbeertje zijn dat die vrouw hem bedriegt, niks om je schuldig over te voelen dus
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:26:31 #13
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75071675
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef Penisbaard het volgende:
Die kerel moet wel een faalbeertje zijn dat die vrouw hem bedriegt, niks om je schuldig over te voelen dus
Het is een watje, zo'n autotuner gast. Hij houd geloof ik meer van zijn Seat leon dat van zijn vriendin

Als ik hem spreek is het alleen maar bumper dit velgen dat
pi_75071686
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Goofisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Ah zit het zo. Ken je die gast dan? Als 't een vriend van me was zou ik 't ook niet met z'n vriendin gaan klooien, maar als je hem niet kent wat dan, 't is sowieso de schuld van die vriendin van hem. En ja, als hij erachter komt, en hij is zo stoer, dan ben je sowieso de lul, of je haar nou 1x hebt geraakt of 10x.
Play hard, go pro.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:28:19 #15
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75071755
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Ah zit het zo. Ken je die gast dan? Als 't een vriend van me was zou ik 't ook niet met z'n vriendin gaan klooien, maar als je hem niet kent wat dan, 't is sowieso de schuld van die vriendin van hem. En ja, als hij erachter komt, en hij is zo stoer, dan ben je sowieso de lul, of je haar nou 1x hebt geraakt of 10x.
Ben niet bang voor hem en bovendien komt die er niet achter. Ik ken hem een beetje. kennis van vriend je weet wel.

zo iemand die je soms op iemands verjaardag voorbij ziet komen
pi_75071772
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Het is een watje, zo'n autotuner gast. Hij houd geloof ik meer van zijn Seat leon dat van zijn vriendin

Als ik hem spreek is het alleen maar bumper dit velgen dat
Die onweerstaanbare chick is dus in werkelijkheid niets anders dan een pauperig aso-sletje van een dito vriendje.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:30:02 #17
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75071821
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Die onweerstaanbare chick is dus in werkelijkheid niets anders dan een pauperig aso-sletje van een dito vriendje.
Nope.
pi_75071873
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Ben niet bang voor hem en bovendien komt die er niet achter. Ik ken hem een beetje. kennis van vriend je weet wel.

zo iemand die je soms op iemands verjaardag voorbij ziet komen
Weinig om je schuldig over te voelen dan lijkt me. Zijn vriendin voelt blijkbaar meer voor jou dan voor hem.
Play hard, go pro.
pi_75071883
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Nope.
Je klinkt erg betrouwbaar dus ik geloof je direct.
pi_75071994
Mensen die klachten maken om iets wat geen klacht is.

Als ze al zolang je fuckbuddy is, jij hebt fun, zij heeft fun so what. Het is niet jouw verantwoordelijkheid hun relatie te redden. Als zij het niet wil met hem dan heeft die gast schijnbaar iets te weinig om haar te pleasen dan komt t sowieso niet meer goed. Geniet der van en heb geen schuldgevoel, zij neemt t initiatief zoals ik kan opmaken uit jouw posts?
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:44:58 #21
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_75072355
Heteroseks is heteroseks.
Als 't zo'n autogastje is en 't niet echt een vriend van je is..
Wat is er dan erg aan ? :p.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_75076400
TS is een egocentrist.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75076575
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:22 schreef Zith het volgende:
Inderdaad, wou net zeggen. TS is een backstabber, zo een wil je niet in je vriendenkring hebben!
pi_75076582
weer dubbel, lol :S
pi_75076655
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:22 schreef Zith het volgende:
Dus?

Je bent toch niet met elke man bro of wel?

dus doe gewoon wat je goed lijkt. als die gast een vriend van je is dan wordt het ene ander verhaal en dan ben ik het eens met ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')