abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75069859
Ik kreeg net binnen een brief waarin staat dat ik Afvalbelasting moet betalen aan de gemeente.
Dit betreft 2007, en heb toen een kamer gehuurd.
Of ik eventjes 260 dukaten over wil maken.

Nu is het zo dat ik een kamer in dat huis huurde, kan ik dan überhaupt wel aangeslagen worden? Is dit niet gewoon iets waar ik al voor betaal bij de huur danwel iets wat de eigenaar op moet lossen?
En hoe kan het zijn dat ze daar nu pas mee aan komen zetten? Dat is 3 jaar geleden...
  zaterdag 28 november 2009 @ 00:02:51 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_75075224
Als het bij je huur inzit moet het op de specificatie staan. En als de eigenaar het afhandelt kan het best zijn dat ie het aan jullie doorberekend.

En die drie jaar hebben ze misschien wel nodig gehad om je te achterhalen. Of ze gaan gewoon iedereen af die er toen woonde in de hoop dat er iemand betaald.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_75076817
Nouja ik heb er een heel jaar gewoond en er staat niets over in mn huurcontract, dus in die zin kan het wel maar nogsteeds. 3 jaar.
Ik heb mijn zaken wat gemeente/belasting/registratie aangaat altijd tip-top in orde dus dan gaat er wel flink iets naar de kloten als ze me niet konden vinden of zijn ze blind. Om dan vervolgens te eisen dat ik tenminste de helft voor de jaarwisseling overboek vind ik dan op zijn zachtst gezegd ook belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')