Ow dat verklaart 't.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik bats ze tijdens het knippen daarom ziet mijn haar ook altijd uit als een crackhoer.
Als ik behoefte heb aan praten ga ik wel met mijn oma keuvelen, niet met de kapsters.quote:
Daarom ga ik altijd bij een turk(is meestal een man) . En die zijn GEEN homo want die homos lullen net zoals die vrouwen(en nee heb niks tegen homos maar die en vrouwen praten gewoon veel)quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Je zit rustig je rustig te ontspannen bij de kapper met een krantje voor je terwijl je haar gewassen wordt. Je neemt plaats op je zetel om je haar te laten knippen. Dan begint die troela je te knippen en dan na een paar minuten zit je te praten over je oom/opa enz. Allemaal van die domme onzinnige dingen waar je helemaal geen behoefte aan hebt om te bespreken.
Waarom houden ze niet gewoon hun kop dicht?
Klacht kapsters die je oren van het hoofd kletsen.
Haha!:pquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef Acinonyx het volgende:
Heerlijk zo'n kapster, vooral als ze zo met haar tietjes in je nek gaat hangen![]()
Je stigmatiseertquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat een gesprek voor de meeste klanten leuker is dan de ganse tijd een doodse stilte, blijkbaar kan jouw autistische brein daar niet mee overweg, dat is niet de schuld van de kapster. Tevens zijn de meeste kapsters raakbaar
Dat is altijd een man, het is een moslim. Als jij je haar laat knippen door zulke bevolkingsgroepen draag je bij aan de haatcultuur van moslims en de islamisering van Nederland.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd bij een turk(is meestal een man) . En die zijn GEEN homo want die homos lullen net zoals die vrouwen(en nee heb niks tegen homos maar die en vrouwen praten gewoon veel)
En ze zijn veel sneller klaar
Ha ja, ik moet altijd oppassen de ogen niet dicht te doen en weg te doezelen als ze me haren wast.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef nostra het volgende:
Eens, maar er is niets lekkerder dan die eerste wasbeurt. Lekker masseren met die handjes.
http://health.zilverenkruis.nl/tvtests/?testid=27quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je stigmatiseertHeb heul geen autisme!
Ik ga ook bij een Turk, maar die komt wel met sjaaltje en dergelijke aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd bij een turk(is meestal een man) . En die zijn GEEN homo
Oh ja, zo herkenbaar.... Ik zou wel elke dag naar de kapper willen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha ja, ik moet altijd oppassen de ogen niet dicht te doen en weg te doezelen als ze me haren wast.
Wat een heldquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ga ook bij een Turk, maar die komt wel met sjaaltje en dergelijke aan.Verder stemt-ie Wilders, want "die kut Marokkanen moeten het land uit".
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ga ook bij een Turk, maar die komt wel met sjaaltje en dergelijke aan.Verder stemt-ie Wilders, want "die kut Marokkanen moeten het land uit".
Nee maar wat jij zegt heb ik niet. Voor de rest kappen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://health.zilverenkruis.nl/tvtests/?testid=27
Weet je dat zeker? Doe eerst de test maar.
Dat die mensen dat kunnen volhouden de hele dag dezelfde conversaties te voeren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
onderwerpen zijn over het algemeen:
- indien vrijdagochtend: heb je vandaag vrij?
- nog vakantieplannen?
- (straks): ga je aan sinterklaas doen?
- kerst vieren
- het is niet zo druk vandaag
- en als het een beetje meezit gaat het over haar kinderen. En dan is het kwartiertje zo voorbij.
Slotervaart he, dan krijg je dat.quote:
Ik ken een Pool die ook Wilders stemt omdat ze vindt dat buitenlanders in hun eigen land moeten blijvenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef nostra het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |