jeetje nee echt niet xDquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef Metalfrost het volgende:
Ga 's naar buiten met de jas aan. Een rondje lopen oid. Na 15 minuten weer naar binnen. Heb je het ook niet koud meer.
Pics van je mamaquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef klatblok het volgende:
[..]
jeetje nee echt niet xD
ma mama is zo lief geweest om al me vesten te pakken
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef klatblok het volgende:
[..]
jeetje nee echt niet xD
Je hebt het koud. Je zeurt. Ik geef je een oplossing en nog weiger je naar buiten te gaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef klatblok het volgende:
[..]
jeetje nee echt niet xD
je wil toch niet zeggen dat dat een oplossing is hequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je hebt het koud. Je zeurt. Ik geef je een oplossing en nog weiger je naar buiten te gaan?
Ik snap er geen kut meer van.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:24 schreef klatblok het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat dat een oplossing is he![]()
ik bedoel dan krijg je het toch nog kouder
quote:
kyaaa - 1 definition - Some sort of scream that manga-addicted children use to indicate that they just got incredibly happyquote:
Echt ehquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kyaaa - 1 definition - Some sort of scream that manga-addicted children use to indicate that they just got incredibly happy
Haar tepels zijn kapotquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik het altijd warm van
Potverdorie kwou net zeggenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik het altijd warm van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |