That's what she said.quote:
Och arme, heeft je mama lieve poettie piepo geen handdoekje koetsjiekoetsiekoe gegeven huhu lievvut om je af te drogen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef TheFrankey het volgende:
En toch jammer, ik post niet actief mee daar maar las graag de meningen van anderen. Nu ben ik bijkans de enige die vanavond reageert in het live topic.
Hee ik heb een filmpje van jou gevonden, wat een baas ben jij in je eigen dsb stadion manquote:
Geen idee, daar ga ik niet over. Denk wel dat iedereen weer terug kan komen als ze zouden willen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:23 schreef TheFrankey het volgende:
Maar Happel, is iedereen al weer van blokkeren afgehaald? OF zijn er toen ook perms uitgedeeld?
Dan denk ik ook. Kun jij geen balletje opgooienquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik niet over. Denk wel dat iedereen weer terug kan komen als ze zouden willen.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Jos_ het volgende:
(...) en wellicht dat er in de loop van de tijd nog wel oude users terug keren.
Heb me er al bij neergelegd dat het vooral zal moeten komen van nieuwe users. Zonde, maar ja. Doe je weinig aan. Daar is teveel voor gebeurd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Jos_ het volgende:
Het heeft gewoon tijd nodig denk ik? Er komen vanzelf weer nieuwe users bij en wellicht dat er in de loop van de tijd nog wel oude users terug keren.
Ach, er zijn er genoeg die nog wel in andere subforums posten. Het is gewoon een kwestie van trots opzij zetten.quote:
Ja wel eventjes net ja. Maar als het topic wat beter zou lopen is voor mijn eerdere gedrag geen ruimte. Ik was ook een meelezer vaak.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef leolinedance het volgende:
TS, users als jij maken het er ook naar.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ach, er zijn er genoeg die nog wel in andere subforums posten. Het is gewoon een kwestie van trots opzij zetten.
Je hebt gelijk hoor. Die oude users kunnen het toch ook gewoon weer leuk hebben in VBL?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ach, er zijn er genoeg die nog wel in andere subforums posten. Het is gewoon een kwestie van trots opzij zetten.
Heel bizar jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt net alsof iedereen naar een ander forum is gegaan
Leuk met jou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee ik heb een filmpje van jou gevonden, wat een baas ben jij in je eigen dsb stadion man
Iets met de Danny die het niet eens was met uitlatingen van een van de VBL mods, en een ban ontvang. Users gingen daar tegenin ....... de rest lijkt mij duidelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
Wat was er gebeurd toen eigenlijk, dat iedereen geband werd?
Oke. Het is wel saaier geworden ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ja wel eventjes net ja. Maar als het topic wat beter zou lopen is voor mijn eerdere gedrag geen ruimte. Ik was ook een meelezer vaak.
Dus Danny was het er niet mee eens en hij bande zichzelfquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Iets met de Danny die het niet eens was met uitlatingen van een van de VBL mods, en een ban ontvang. Users gingen daar tegenin ....... de rest lijkt mij duidelijk
Niet zo leuk als op hun eigen forum, me dunkt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:45 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Die oude users kunnen het toch ook gewoon weer leuk hebben in VBL?
Dat mocht niet eens, want dat was spam via PMquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Genius-F het volgende:
Nee, Danny dacht dat hij mans was. Al zou ik het maar laten rusten. Als je de link naar de site van de oude VBLusers wil moet je mij maar PMen ofzo.
Ik denk dat het tegenwoordig ook met Google al wel goed te vinden is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Dat mocht niet eens, want dat was spam via PM
Mede dankzij Danny.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:40 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenwoordig ook met Google al wel goed te vinden is.
Had het meer erover dat dankzij Danny VBL zelf ook genoeg exposure krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:44 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Vast, maar anderen die VBL leuk vonden om te volgen zijn ook de sjaak.
ja precies.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had het meer erover dat dankzij Danny VBL zelf ook genoeg exposure krijgt.
Dus ik heb het niet over de users die weg zijn.
Ik had het over VBL als in het "andere forum"quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:48 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ja precies.
Ik denk dat het evengoed wel goed komt met VBL.
dat snapte ik evengoed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het over VBL als in het "andere forum"
Vast wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:50 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
dat snapte ik evengoed.
Dan nog denk ik dat het wel goed komt met VBL
Ik 2 maandenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Heel bizar ja
Sinds een maandje heb ik dat gevoel ook
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:23 schreef TheFrankey het volgende:
Maar Happel, is iedereen al weer van blokkeren afgehaald? OF zijn er toen ook perms uitgedeeld?
SCH was dan ook wel een hele irritante userquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen SCH heeft een perm, de rest zou in principe al weer terug kunnen als ze dat willen.
Vind het reuze meevallen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SCH was dan ook wel een hele irritante user
Ja meningen verschillen, gelukkig ook maar want anders zouden we geen discussie forum hebben hequote:
Daarom. Zou vrij snel saai worden als iemand iets kut vindt en dat het hele forum het daar zonder boe, bah of trollen mee eens is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja meningen verschillen, gelukkig ook maar want anders zouden we geen discussie forum hebben he
Waarom eigenlijk alleen SCH? Okay, omdat hij gay is, maar zei hij echt zoveel ergere dingen dan de rest? Kan het me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen SCH heeft een perm, de rest zou in principe al weer terug kunnen als ze dat willen.
inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:31 schreef Prosac het volgende:
Danny was gewoon zat van SCH.
en nu zitten wij met hem opgescheept.
In voetbalquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SCH was dan ook wel een hele irritante user
Het is gewoon een lieve relnicht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:31 schreef Prosac het volgende:
Danny was gewoon zat van SCH.
en nu zitten wij met hem opgescheept.
Ik niet, ik heb genoeg lol en discussie met hem op het forum dat niet genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is gewoon een lieve relnicht.
Ik mis hem in Hools.
Ik kom er nog steeds en het is minder gezellig en leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb genoeg lol en discussie met hem op het forum dat niet genoemd mag worden.![]()
maar goed, ik kwam dan ook nooit in Hools.
Samenvatting van wat er is gebeurd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb me er al bij neergelegd dat het vooral zal moeten komen van nieuwe users. Zonde, maar ja. Doe je weinig aan. Daar is teveel voor gebeurd.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Samenvatting van wat er is gebeurd?.
Vergeet ook niet te zeggen dat Danny ook de reden opgaf dat Ray een eigen forum wilde opzetten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Modje zit niet lekker in zijn vel en zegt in een SC die maar door weinigen gelezen wordt dat Fok! buiten VBL hem even gestolen kan worden
Danny leest dat toevallig en zet hem direct op zwart, zonder weerwoord, omdat hij de gedragdscode geschonden heeft.
Users vinden het niet tof dat deze populaire mod zo behandelt wordt.
Andere moderators, op 1 na, leggen hun taak een paar uur later uit protest ook neer en zijn binnen 5 minuten ook op zwart
Danny zegt dat VBL zo niet kan draaien en gooit het subforum -tijdelijk- op slot
VBL users openen nu overal VBL topics, want ze kunnen nergens terecht
er vallen bans wegens spammen en schelden.
user richt een ander forum op, waarvan de naam niet genoemd mag worden
users trekken massaal naar dat forum
Danny zegt dat ze binnen een maand toch allemaal terug zijn
VBL op fok! ligt al 2,5 maand min of meer in coma
zo ongeveer.
Was je er maar, dan zat je nu ook op "het-forum-dat-niet-genoemd-zal-worden"quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:26 schreef Happel het volgende:
Wie gaat er dan ook rellen als ik er niet ben. Stelletje lutsers.
Wie gaat er dan ook werken als er rellen in de lucht hangen. Jij als ras-feyenoorder moet dat soort dingen toch aanvoelen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:26 schreef Happel het volgende:
Wie gaat er dan ook rellen als ik er niet ben. Stelletje lutsers.
Hij-die-toch-wel- gemist-wordt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was je er maar, dan zat je nu ook op "het-forum-dat-niet-genoemd-zal-worden"
Wie weet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was je er maar, dan zat je nu ook op "het-forum-dat-niet-genoemd-zal-worden"
Vereniging van Letterkundigen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is VVL
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En daar is sjimmie voorzitter van. Oh wacht ik bedoel sjimz
Ergens is het een klacht, het had ook in fee gekund want die gasten hebben 1 groot feest op hun eigen forum maar dat mocht niet van die rot mods daarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
Waarom wordt KLB hier tegenwoordig voor misbruikt? Is dat Hools cafe dicht soms?
Gelukkig zeg je het al met je PI.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens is het een klacht, het had ook in fee gekund want die gasten hebben 1 groot feest op hun eigen forum maar dat mocht niet van die rot mods daar
Ja ik gebruik die maar want door mijn ervaringen op een andere forum de afgelopen 3 weken bleek het vaak dat ik serieus genomen werd terwijl ik een geintje maaktequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het al met je PI.
Dit is echt faal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee ik heb een filmpje van jou gevonden, wat een baas ben jij in je eigen dsb stadion man
Het is hem echt anders hoorquote:
Hey Sjimz. Wil jij nog wel met me spreken?quote:
Waarom zou ik dat niet willen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey Sjimz. Wil jij nog wel met me spreken?
Maak um morgen ff leeg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:
De inbox van de_boswachter is vol
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iedereen haat me.
BOEHOEHOEHOE
Ik heb het over FOK VBL hequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
VBL is trouwens niet dood hoor
Je bent ook niet meer op dat andere te vinden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over FOK VBL he
Gvd het is zaterdagavond en ik zit tv te kijken
Kwam sowieso al niet vaak in FOK VBL.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bent ook niet meer op dat andere te vinden.
Dat heb ik met Fok in het algemeen. Allemaal leuk en aardig maar ik post er sporadisch.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kwam sowieso al niet vaak in FOK VBL.
Lees daar vooral mee.
Zit al jaren op voetbalkroeg, dus vandaar dat ik geen tijd heb om 3 fora bij te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |