That's what she said.quote:
Och arme, heeft je mama lieve poettie piepo geen handdoekje koetsjiekoetsiekoe gegeven huhu lievvut om je af te drogen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef TheFrankey het volgende:
En toch jammer, ik post niet actief mee daar maar las graag de meningen van anderen. Nu ben ik bijkans de enige die vanavond reageert in het live topic.
Hee ik heb een filmpje van jou gevonden, wat een baas ben jij in je eigen dsb stadion manquote:
Geen idee, daar ga ik niet over. Denk wel dat iedereen weer terug kan komen als ze zouden willen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:23 schreef TheFrankey het volgende:
Maar Happel, is iedereen al weer van blokkeren afgehaald? OF zijn er toen ook perms uitgedeeld?
Dan denk ik ook. Kun jij geen balletje opgooienquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik niet over. Denk wel dat iedereen weer terug kan komen als ze zouden willen.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Jos_ het volgende:
(...) en wellicht dat er in de loop van de tijd nog wel oude users terug keren.
Heb me er al bij neergelegd dat het vooral zal moeten komen van nieuwe users. Zonde, maar ja. Doe je weinig aan. Daar is teveel voor gebeurd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Jos_ het volgende:
Het heeft gewoon tijd nodig denk ik? Er komen vanzelf weer nieuwe users bij en wellicht dat er in de loop van de tijd nog wel oude users terug keren.
Ach, er zijn er genoeg die nog wel in andere subforums posten. Het is gewoon een kwestie van trots opzij zetten.quote:
Ja wel eventjes net ja. Maar als het topic wat beter zou lopen is voor mijn eerdere gedrag geen ruimte. Ik was ook een meelezer vaak.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef leolinedance het volgende:
TS, users als jij maken het er ook naar.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ach, er zijn er genoeg die nog wel in andere subforums posten. Het is gewoon een kwestie van trots opzij zetten.
Je hebt gelijk hoor. Die oude users kunnen het toch ook gewoon weer leuk hebben in VBL?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ach, er zijn er genoeg die nog wel in andere subforums posten. Het is gewoon een kwestie van trots opzij zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |