Over een aantal jaar mag je ze verdedigen omdat je je eigenwaarde gedag hebt gezegd tegen het loon dat er tegenover staat.quote:Studierichting HBO Rechten
Gefixedquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Die buschauffeur moet de volgende keer snoeihard eroverheen rijden als hij dat soort volk ziet staan, hoeft hij ook geen moeite te doen om ze uit de bus te krijgen
En dan gezellig nog een half uur in de kou en regen gaan wachten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Je had ook even uit kunnen stappen en de volgende kunnen nemen.
De buschauffeur zou kunnen omroepen dat wie eruit wil zich maar bij de chauffeur moet melden omdat hij niet op de stopknop zal reageren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:00 schreef T-J-Nominos het volgende:
Toen ik dacht dat het niet erger kon begonnen ze ook nog te roken, propjes in het rond te gooien
(ik kreeg er ook nog een tegen mn hoofd) en telkens op het stopknopje te drukken. Zodat de bus weer voor niets moest stoppen.
ja, met HBO rechtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Over een aantal jaar mag je ze verdedigen omdat je je eigenwaarde gedag hebt gezegd tegen het loon dat er tegenover staat.
Adviseren aan het juridisch loket dan.quote:
En dan het risico lopen dat ik in elkaar geslagen word? Met dat volk weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Gotrick het volgende:
TS is een slappeling, had er dan wat van gezegd en de buschauffeur bij gestaan!
Watje!
Daar ging het al mis. Achterin zitten de 'stoere' vmbo-leerlingen en schoolverlaters. Voor rust kan je beter zover mogelijk voorin gaan zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:00 schreef T-J-Nominos het volgende:
Om een beetje tot rust te komen ging TS achterin de bus zitten en een boek lezen.
Tja, en met deze instelling kan dat kut volk alles doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat ik in elkaar geslagen word? Met dat volk weet je het maar nooit.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Tja, en met deze instelling kan dat kut volk alles doen wat ze willen.
Als niemand wat doet, en iedereen maar topics hier blijft openen...
Om vervolgens 4 haltes door te rijden als die bontkraagjes eruit moetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De buschauffeur zou kunnen omroepen dat wie eruit wil zich maar bij de chauffeur moet melden omdat hij niet op de stopknop zal reageren.
In Leiden, lijn 58 rond 16.30 uur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef NoBody122 het volgende:
Waar vond dit gebeuren precies plaats?
Die buschauffeur kwam later ook om ze de bus uit te zetten. Maar dit leidde dus tot een nutteloze discussie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
roken in de bus en de bus chaffeur zegt niks![]()
als die gasten echt 13 of 14 waren dan was er echt wel wat aan gedaan hoor
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Over een aantal jaar mag je ze verdedigen omdat je je eigenwaarde gedag hebt gezegd tegen het loon dat er tegenover staat.
Ik ga altijd achterin de bus zitten omdat ik het fijner vind om de hele bus te kunnen zien.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:05 schreef Mchelle het volgende:
Je gaat achter in de bus zitten. Wat verwachtte je dan?
Let de volgende keer dan op welke schoften constant de stop-knop indrukken, kan je dat even melden bij de chauffeur luilakquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
Ik ga altijd achterin de bus zitten omdat ik het fijner vind om de hele bus te kunnen zien.
Maar 9 van de 10 keer zitten die kutpubers er ook niet als ik met de bus ga.
13 jarige jochies swaquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat ik in elkaar geslagen word? Met dat volk weet je het maar nooit.
Het waren gewoon nederlanders die zich niet konden gedragen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:34 schreef Leonidas82 het volgende:
'
TS,
waren het marokkanen, wiggers en dushi's?
Autistquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
Ik ga altijd achterin de bus zitten omdat ik het fijner vind om de hele bus te kunnen zien.
Door brieven voor ze te schrijven ja, meer mag hij nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Oooh in leidenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:29 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
In Leiden, lijn 58 rond 16.30 uur.
Officieel is geweld natuurlijk niet goed te praten, maar toch keur ik jouw actie helemaal goedquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:04 schreef Alborz het volgende:
Ik heb hier ook een tijdje last van gehad toen ik nog werkte, ik werd het na 3x zo zat dat ik na een geven moment door de bus schreeuwde dat de volgende persoon die zomaar op de 'stopknop' drukt een klap op zijn bek krijgt.
Heb nota-bene ook een keer 2 kut ventjes op hun bek moeten slaan. (Lijn 128 naar woerden).
Tuurlijk Michielosquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:04 schreef Alborz het volgende:
Ik heb hier ook een tijdje last van gehad toen ik nog werkte, ik werd het na 3x zo zat dat ik na een geven moment door de bus schreeuwde dat de volgende persoon die zomaar op de 'stopknop' drukt een klap op zijn bek krijgt.
Heb nota-bene ook een keer 2 kut ventjes op hun bek moeten slaan. (Lijn 128 naar woerden).
Ten eerste: TS is een vrouw dus graag in de zij-vorm praten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
TS is links want hij reist met het openbaar vervoer.
Het zijn meer die ** dorpen eromheen waar het klootjesvolk vandaan komt hoor.quote:
alhoewel,, Leiden kooilaan = tuigquote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef heartwork het volgende:
[..]
Het zijn meer die ** dorpen eromheen waar het klootjesvolk vandaan komt hoor.
(ik noem een Leiderdorp/ Roelofarendsveen / Oegstgeest enzovoorts )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |