TS zat vandaag na een dag hard werken, in de bus op weg naar huis. Om een beetje tot rust te komen ging TS achterin de bus zitten en een boek lezen.
Na een tijdje kwamen er zo'n 20 vmbo-scholiertjes luid schreeuwend en rennend de bus
binnenstormen.

Ik wist meteen hoe laat het was en vooordat ik ergens anders kon gaan zitten waren alle plekken al bezet. Er kwam een lelijke jongen naast me zitten die ontiegelijk naar zweet en wiet stonk.
Tot mijn grote ergenis zaten er ook nog een stel bontkraag jochies (13 a 14 jaar) achterin de bus (dus vlak bij mij) luid pratend over meisjes en seks.

Het is te ranzig en onsmakelijk om hier neer te zetten wat ik die kleuters hoorden uitkramen.
Toen ik dacht dat het niet erger kon begonnen ze ook nog te roken

, propjes in het rond te gooien
(ik kreeg er ook nog een tegen mn hoofd

) en telkens op het stopknopje te drukken. Zodat de bus weer voor niets moest stoppen.
Op een gegeven moment was de buschauffeur die kutpubers ook meer dan spuugzat. Met een boos gezicht kwam hij met grote stappen naar achteren gelopen om dat uitschot de bus uit te zetten. Dit leidde tot een nutteloze discussie waardoor de bus bijna 10 minuten stil heeft gestaan en dat asociale schorem nog steeds in de bus zat. Na een half uur kwam ik dan eindelijk op het station aan zodat ik die vieze stinkende bus uit kon en verlost was van dit asociale debiele kutvolk.
Klacht: asociale debiele kutpubers in de bus!
[ Bericht 0% gewijzigd door T-J-Nominos op 27-11-2009 21:41:37 ]