Super! Natuurlijk is het onzin om er apart voor naar Utrecht te rijden; en geduldig kan ik wel zijn hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:27 schreef vannelle het volgende:
Ik ken wel mensen in de omgeving van Utrecht maar daar kom ik nooit want dat is familie.![]()
En om nou voor een tientje zelf naar Utrecht te rijden zie ik ook niet zo zitten......
Als ik weer eens naar een vriend van me ga zie ik wel een mogelijkheid maar heel binnenkort zal dat niet zijn, ik moet eerst klussen en verhuizen.
Weet je wat? We doen het als volgt:
Ik reserveer dat ding voor je, jij bent even geduldig en zodra ik in de buurt ben breng ik em langs en krijg ik een lekker bakje koffie voor de genomen moeite.
Shit, 2e kerstdag (en 1e en 3e..) ben ik zelf ook bij mijn ouders: niet in Utrecht..quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:18 schreef vannelle het volgende:
Lijkt er op dat we een deal hebben.
Als je je adres even via pm wil geven dan weet ik ook waar ik moet zijn, Utrecht is nogal groot dus ik ga niet op de bonnefooi aanbellen.![]()
Hééél misschien wordt het 2e kerstdag, dan ga ik nl. naar mijn moeder. Komt dat jou ook uit?
Nee, in dat geval had ik al een oplossing gewetenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:47 schreef vannelle het volgende:
Wonen die toevallig in Bergen op Zoom?![]()
We vinden wel een oplossing, komt allemaal goed.
Misschien maar verdere afspraken maken via pm of msn?
Nog geen pm oid gehad, morgen komt de rommelmarktboer en die neemt em mee. Tenzij je snel bent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nee, in dat geval had ik al een oplossing geweten![]()
![]()
En ja, ik pm je wel.
Sorry! Nu heb je écht pmquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nog geen pm oid gehad, morgen komt de rommelmarktboer en die neemt em mee. Tenzij je snel bent.
Ik ga em niet mee verhuizen zonder zeker te weten dat ik er iets later van af ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |