Jeps, coax en scartquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:46 schreef koenie95 het volgende:
heeft dat home cinema systeem ook een analoog aansluiting/uitgang whatever
Graag gedaan, origineel waren ze inderdaad nog groter. Ik vind het heel goed van je dat je dat opvalt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:50 schreef Apuleius het volgende:
Bedankt dat je de moeite even nam om de foto's te verkleinen.
Geen speakerkabels idd, maar dat kost ook maar een duppie de meter of zo. Wordt vast gemaakt dmv. klemmetjes dus speciale stekkers zijn er niet voor nodig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Trusten het volgende:
ik zie bij de home cinema set helemaal geen kabels, zit dat er wel bij?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Graag gedaan, origineel waren ze inderdaad nog groter. Ik vind het heel goed van je dat je dat opvalt.
Thanks, zeker een leuk dingetje!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens precies dezelde tv in mijn pc-hokkie hangen. Stereo/Teletekst, leuk ding voor die paar rotcenten. En natuurlijk een afstandsbediening.
25 incl gebodenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:52 schreef vannelle het volgende:
Ik zal even navragen wat verzenden kost, ik kom er op terug Eric C.
Da's echt geen geld, die dingen waren destijds best wel prijzig en ze hebben ook een koptelefoonaansluiting plus scartaansluiting. Ik doe 'm iig niet weg voor een tientje. Succes met de verkoop, vannelle.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks, zeker een leuk dingetje!
En guess what? Heb net de afstandsbediening gevonden!!!
Dus tv is mét ab.
...Echt niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:45 schreef vannelle het volgende:
Naar Utrecht verhuizen gaat de komende 100 jaar ws. niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |