even klagen in KLB omdat de mod in kwestie geen boodschap heeft aan het oplossen van conflicten.
dus ik heb dit topic gemaakt een aantal weken geleden:
Website van noobs die NES games etc spelenik was nog steeds benieuwd wat nou precies de site ook alweer was dus schop ik het topic omhoog, maar dan ineens
![]()
dus ik ga naar het feedback topic en maak een post waarom hij dicht gaat, mod in kwestie zegt: "omdat het bagger is". dus ik denk al van what? wat een rare reactie van een mod als het om een prima topic gaat die daar gewoon thuishoort.
oh, maar dan komt ineens een "serieus antwoord" namelijk:
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:Ok. Ik zal een serieus antwoord geven.
Vage OP. En die filmpjes kun je op youtube vinden.
Bij deze een antwoord op je vraag, Ik ga er verder niet over in discussie.
ten eerste ik het geen discussie want er is niks gediscussieerd, er is wat gezegd door hem en is daarna weggelopen, dat is geen discussie, dat is je mening erdoorheen drukken.
en de filmpjes staan op youtube? ojajoh, ik heb uren lopen zoeken en hij zegt maar "www.youtube.com", posts zoals deze zouden verwijderd worden door mods als het een user betreft.
tot zover mijn klacht.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.