quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:29 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht, wat een vage muziek staat hier op maar het is de wasmachine.
He's all yours.quote:
How about at the same time?quote:
Vanavond heb ik een non alcoholisch waterpijp (hihiquote:
The noxx! Enige wat ik eigenlijk ken in Antwerpen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vanavond heb ik een non alcoholisch waterpijp (hihi) avondje gepland in Antwerpen. Maar ervoor moet nog ff lukken.
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
The noxx! Enige wat ik eigenlijk ken in Antwerpen.
Wayne Wonder komt daar vanavond, daar ga je toch niet heen hé?
Ik blijf thuis vanavond, vriendje komt vanavond tot en met zondag.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee.Ik ben daar één keer geweest maar toen was het echt pauper, + we waren veel te laat gegaan. Nanno vind ik altijd wel leuk maar ze schijnen pas verhuisd te zijn, binnenkort maar eens kijken.
Sultan wordt het vanavond.
Ahw kreeg ik daarom drie keer alleen die smiley, je durfde je verhaaltje niet te posten bij mij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zat net in de bus, en toen moest hij wachten voor een rij auto's bij een stoplicht. Maar de achterkant van de bus stond nog op het spoor. Ik zat in het achterste deel van de bus en ik zag uit het raam in de verte een trein. Toen hoorde ik allerlei bellen rinkelen en de spoorbomen gingen omlaag, terwijl de bus nog op het spoor stond. Ik keek ongeveer zo:![]()
![]()
.
Toen ging iedereen die achterin de bus zat snel naar voren, waaronder ik. Toen gingen de auto's die de andere kant op moesten allemaal van de weg af, op de stoep, op het gras etc. zodat de bus half op de andere rijbaan kon gaan staan en zo van het spoor af kon, vlak voordat de trein langs kwam razen.
Als het 10 sec later was gebeurd, wie weet dan hoe het was afgelopen![]()
.
Eh.. ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ahw kreeg ik daarom drie keer alleen die smiley, je durfde je verhaaltje niet te posten bij mij.
Ik wist het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |