Waarom vreemd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:05 schreef error_404 het volgende:
Ik denk: niet doen.
Verder ook een vreemde redenatie...
Okay, dat vind ik wel veel maar ik heb hier iets aan dankquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
In de branche waarin in ik werkzaam ben schrijft de ZZP'er gemiddeld twee keer het bruto loon van de werknemer in loondienst...
De kosten zijn dus praktisch gelijk...quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
In de branche waarin in ik werkzaam ben schrijft de ZZP'er gemiddeld twee keer het bruto loon van de werknemer in loondienst...
Da's wel weer anders dan een ZZP'er. Het detacheringsbureau heeft ook overheadkosten, zoals een (te duur) kantoorpand en personeel dat niet gedetacheerd wordt. Denk aan personeelszaken, om eens wat te noemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Bassfly het volgende:
Ik verdien zelf ¤ 3.700,- bruto terwijl mijn detacheringsbureau maandelijks ca. ¤ 9.000,- factureert bij de gemeente waar ik gedetacheerd ben.
Nee hoor. Het gaat er gewoon om wat bv. een gemeente voor een uurtarief over heeft voor bepaalde diensten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:10 schreef Light het volgende:
[..]
Da's wel weer anders dan een ZZP'er. Het detacheringsbureau heeft ook overheadkosten, zoals een (te duur) kantoorpand en personeel dat niet gedetacheerd wordt. Denk aan personeelszaken, om eens wat te noemen.
10.000 per maand is zo'n 57,50 per uur (bij fulltime). Da's niet extreem.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:17 schreef Wolk het volgende:
10.000 per maand bij de gemeente??? Wat doen die dan?
Als ik je nou vertel dat dat 'gewoon' werkvoorbereiders in de techniek zijn. Beetje tekenen en bestekken maken voor bouwkundige projecten. Sommigen zelfs MBO geschoold. En inderdaad met een uurtarief van rond de ¤ 60,- per uur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:17 schreef Wolk het volgende:
10.000 per maand bij de gemeente??? Wat doen die dan?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Maar wel met wat er uiteindelijk gefactureerd gaat wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de kosten die het bedrijf maakt heeft niets te maken met de kosten die een extern persoon krijgt.
Precies!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar wel met wat er uiteindelijk gefactureerd gaat wordenEn een bedrijf kijkt naar zijn kosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |