Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen.
Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.
03.52
Beeld nog vast
gefluister gaat door maar kan er geen touw aan vast knopen. Eén ligt er verschrikkelijk te snurken. wordt over een paar weken live bij SBS6 met laser aan zijn snurken geopereerd.
03.56
Beeld nog vast
geef het op
[Dit bericht is gewijzigd door dolphin (Datum 12 Maart 2000).]
Bul begint weer. het is een tweestrijd die jij moet maken.
Aziz: kan het mezelf heel moeilijk maken.
Bul: ja maar dat heb je nu al
Iedereen gunt het je ik zou zeggen ga er voor.maar weet je of het goed is?
Aziz: Ja toen in Burgers zoo oke maar toen ik Den haag zag mijn hart tatata. Hoop dat ze er staat. (denk dat het dat was, dat ze er dus niet was. itsme)
Ze gaan eten en mijn verbinding met server was weg maar is weer terug.
Aziz heeft het over het tuinhuisje dat het als reclame is gebruikt in de bus.
Bul: net zoals je in de soaps krijgt, let op dan krijg je de volgende keer dat.
Esme: houd Wil de deur open of niet? haha
Sheki: jongens dit moeten we meer halen dit is lekker.
Alle JaaaaaaaH
redactie: er mag gebeld worden.
Wanneer is de nieuwe week begint hij vandaag of gisteren.
Aziz en bul willen graag donderdag.
An vrijdag.
Wil: maandag
Tessa: o dan doe ik het vandaag wel. Ja of ik nu maandag bel of zondag bel maakt ook niets uit.
Tessa vind de tijd snel gaan. ze heeft dinsdag gebeld.
An: dan bel ik naar de kapsalon, ja lachen.
Opdracht voor morgen word voorgelezen: ze moeten de straat bestraten. belangrijk de stenen mogen niet beschadigd worden.voorzichtig behandelen alsjeblieft.
pas om 8.45. oooh
Bul: gewoon bouwvakkere
Az: zo simpel is het niet
Tessa : lekker in de zon genieten
Sheki: de thuisploeg moet de bus goed opruimen.
grapje van sheki waar ze even intrappen.
Jullie werken niet de hele dag maar tot1300
sheki: denk dat het veiligheismaatregelen zijn (weer grapje)
Vanavond kan er 1 iemand bellen zegt sheki wie word het ? ik neem aan Aziz dan?
Tessa: o, maar 1 iemand.
jongens iemand anders zal het over moeten nemen. krijg visite.
Sjekkie zegt nogeens dat het eten lekker heeft gesmaakt.
Wil vraagt of er nog iemand sla met spekkies wil.
Es gilt: wie wil er yoghurt!!!
Jop heb vissies over, wie wil er nog vissies??
Ze happen allemaal yoghurt en willeke gilt: he gatverdamme er zit een mot binnen.....ik haat die beesten.
Antonette en Aziz stoeien ff op de bank en Bullie bemoeit zich er ff mee.
Jop loopt nog steeds te leuren met zijn visticks, maar niemand die die zooi van kapitein Iglo nog wil.
Het beeld verplaatst zic naar buiten
Beeld van buitenaf naar de Bus en Aziz die in de deuropening staat.
Nu een andere invalshoek van buiten en er staat iemand, ik kan niet zien wie in de buurt van een soort schommelbank.
Het geluid klinkt alsof het vannacht is opgenomen tijdens gefriemel van Jop en Antonette.
Dit slaat ff helemaal nergens op, dus ik kap er ff mee, want er valt geen zak te verslaan
Tessa is aan het afwassen en Willeke Iwan Antonette en Bull lopen haar een beetje in de weg.
Iemand gilt dattie het helemaal heeft gehad, maar het klinkt als een grapje.
Aziz zegt gaje moeder bellen, maar ik weet niet tegen wie die dat zegt.
Er wordt gebeld door Aziz, maar het eerste nummer dat hij draait, is duidelijk in gesprek.
Aziz belt een ander nummer of probeert het nog een keer.............het geluid is afgezet, dus het enige wat ik nu zie is een bellende Aziz
Nu zie ik hem dus duidelijk praten, dus hij heeft verbinding, maar wij geen geluid (
Hij lacht en lult, maar ik kan geen liplezen, dus helaas.....
Tessa, Jop en Sjekkie komen nu ook naar buiten en storten zich op Aziz, waarover het gaat.........al sla je me lek, want het is nog steeds streams voor doven en slechthorende.
De drie heren staan in een hoekie te praten en te roken, ze moeten maar ff naar het FOK!-GC-forum gaan en ff meedoen aan "roken vs niet roken"
/me steekt ook nog maar ff een Kameeltje op want streams zonder geluid zijn niet echt boeiend. Ik ga mezelf ook ff een borrel inschenken en hoop dat iemand die wel kan liplezen het hier ff overneemt
Gegroet en tot later allemaal
Stevan:"Alles goed"
Az:"ja"
Az:"Ik probeer al een paar dagen mn ouders te bellen, maar ze nemen niet op. Kan je even langs gaan. Ik maak me zorgen"
Stevan:"Kan wel, doen we."
Hij krijgt een Marjolein aan de foon. Daarna krijgen ze nog een paar aan de lijn. Monique is bevallen. Hij krijgt wat steun van de dames aan de telefoon.
Aziz is erg ongerust. Seki stelt voor om de redactie te vragen of zij met zn ouders willen bellen om te kijken of alles goed is.
Aziz was niet in de stemming om gewoon even met vrienden te babbelen. Hij is erg ongerust.
Jop en Seki steunen Aziz.
Aziz en Jop op de schommelbank en Saggie zit ervoor en ze lullen over vrouwtjes, ik geloof dat het om de vriendin of ex van Aziz gaat.
Goh Sjekkie geeft goed advies aan Aziz, die weer gaat zeuren over dat hij over wat ze in de roddelbladen schrijven.
Sjekkie geeft toe dat hij niet eens weet wat een "alternatieveling" betekent
Goh, nou begint sjekkie SBS en JdM te verdedigen en beweert dat zij niet manipuleren, maar dat er gewoon meer voor hem is gebeld als voor anderen uit de voorrondes.
Hahaha LOL, alsof die telefoontjes niet gemanipuleerd worden
Aziz weet niet wat hij moet doen omdat hij geen contact met haar kan krijgen. Sjekkie en Joppie proberen Aziz duidelijk te maken dat hij zich er niet door moet laten opvreten en gewoon ff doorgaan en als hij uiteindelijk uit de Bus komt, hij het wel hoort. En als hij nou duidelijkheid zou krijgen (positief of negetief)hij alleen maar zich Klote zal voelen.
Aziz denkt dat hij niemand heeft en ik had het daarnet dus duidelijk goed, dat hij niemand te pakken kon krijgen om te bellen. Aziz heeft een beetje last van een minderwaardigheidscomplexje.
Jop en Shaggie steunen hem en proberen hem ff een portie positieve energie in te stralen....heel erg lief, straks gaan ze nog groepsknuffelen.
Shaggie verteld dat hij maar van 1 vrouw heeft gehouden en dat is zijn ex-vrouw.....dat zal zijn huidige vriendin fijn vinden om te horen
Seki praat wat dat hij het niet goed heeft en nauwelijks rond kan komen.
22:25 Aziz is pissed op Katja, dat ze niets van dr laat horen. Seki denkt dat ze al een vriend heeft. Katja had een jongen aan Seki voorgesteld als een vriend, maar Seki vertrouwt het niet. Aziz zegt dat Katja niet tegen zijn zus gezegd heeft dat ze een vriend had.
Volgens Seki is Katja nu weer uit de publiciteit.
Aziz wordt het niet makkelijker gemaakt door Seki.
Seki denkt dat het niet echt kan zijn tussen Katja en hem.
Ze hebben het over de bladen en Seki zegt:"Ze noemen me een alternatieveling en ik weet niet eens wat dat is"
Seki vindt dat Esmee heel goed gehandeld heeft in de bladen. Hij was erg blij dat Esmee hem goed afgeschilderd heeft.
22:35 Jop zegt dat Aziz nu moet stoppen met nadenken over Katja. Hij moet nu bezig zijn met de bus en niet met haar.
Aziz baalt dat degene om wie hij geeft niets van zich laten horen.
Az:"Ik ben niet depressief, maar ik denk waarom"
Aziz is volgens mij alleen verder de put in gepraat.
22:40 Seki gaat drinken halen. Jop zegt dat Aziz zichzelf onderschat. Hij praat Aziz moed in.
Jop:"Jij bent mij numero Uno is de bus"
22:45 Seki is weer terug en valt gelijk weer in het gesprek.
Se:"Je moet de mensen niet zo snel tot je toe laten dringen. Je moet jezelf niet als een open boek laten lezen"
Bullent is ook buiten komen zitten. Alweer een mannenavond? De meiden doen net alsof ze de heren buiten gaan sluiten. Ze zijn niet onder de indruk.
S: er zijn er maar een paar die een grote bek hebben
A: dat is toch altijd zo
Hieronder nog het telefoongesprek van Aziz:
21.50 Aziz mag bellen
Eindelijk heeft hij contact met ene Steef.Hij vraagt of alles goed is?
Hij vraagt of ze asjeblieft uit kunnen zoeken waar zijn ouders zijn omdat hij ze al een paar dagen probeert te bellen
hij krijgt wel te horen van een vriendin dat er iemand bevallen is van een zoontje in zijn vriendenkring.
Ze vertellen hem dat hij elke dag op de voorpagina staat en dat hij goed z'n best moet doen.<BR>
Helaas weten zijn vrienden het adres van zijn ouders niet, dus schiet Aziz weinig op met dit gesprek.
Seki raad Aziz aan om de redactie te vragen of zij contact willen leggen met de familie van Aziz, omdat Aziz zich nu behoorlijk zorgen begint te maken.Hij voelt zich Remi.
Maar hij is wel blij dat z'n vrienden hem missen.
Ook hebben ze nog gesproken over "de vriendin"van Aziz. Seki vermoed zelf dat er sprake is van een miscommunicatie, omdat Aziz geen mail, geen post, en geen telefonisch contact kan krijgen met haar.
Aziz weet het allemaal niet meer , en weet eigenlijk ook nie wat zijn "relatie"met haar inhield.
Seki heeft vandaag trouwens dumbells van sbs gekregen om te kunnen trainen.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 12 Maart 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |