Alleen jammer dat ik er niet woon.quote:
Vaag verhaal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Deze morgen stond ik op, ik waste me, keek buiten en niets aan de hand. Ik vertrek met mijn fietsje en hups het begint te regenen.
Lessen zijn gedaan, ik ga naar huis en stap af van de trein en hups, weer een plonsbui!
Klacht: Door de regen moeten fietsen tegen ijskoude wind.
![]()
Ga dan klagen in je eigen landquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er niet woon.
Fiets mag de trein in?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Vaag verhaal.
Je gaat met de fiets naar school maar komt met de trein terug?
Dit lijkt wel een slecht verzonnen topic.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Vaag verhaal.
Zeker een duitserquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er niet woon.
Ik heb me rijbewijs, maar heb vorig jaar m'n auto verkocht omdat ik hem niet nodig had. (dicht bij huis werk). En nu studeer ik weer en mis ik hemquote:
Ik rij met mijn fiets tot aan het station en dan neem ik de treinquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Vaag verhaal.
Aaaah mààààààr neun he Samsonneke, meneer ist een Belg hè!quote:
Hahaha precies het zelfdequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aaaah mààààààr neun he Samsonneke, meneer ist een Belg hè!
Mwoaaaah Gurtje dat wist ik wel hoooooor, dag meneeeeeeer Spaghetti![]()
![]()
Zat je er bovenop?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Lessen zijn gedaan, ik ga naar huis en stap af van de trein en hups, weer een plonsbui!
Hee hij mag dan wel een belg zijn, maar dit soort humor gaat hem zelfs te ver denk ik. Die grap van mij over Samson was dan ook niet al te hoogstaand, maar dat begrijpt ie tenminstequote:
Wat jij denkt kerel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee hij mag dan wel een belg zijn, maar dit soort humor gaat hem zelfs te ver denk ik. Die grap van mij over Samson was dan ook niet al te hoogstaand, maar dat begrijpt ie tenminste
Allez hè wat ik denk, dat denk ik nu eenmaal he, mijn Miranda zegt dat ook altijd hè: "Pa" zegt ze, "zoals jij kan denken....allez ja zo denk ik hè."quote:
Werd.quote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef leetzors het volgende:
TS is domme belg, en zit OP de trein, logisch dat je nat wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |