Waarom het huis uit sneaken als je ook je probleem kunt oplossen? Met een kettingzaag!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Berlusconi het volgende:
Kunnen we weer leuk een weekend met het gezin doorbrengen![]()
Wie weet nog leuke tips om het huis uit te sneaken?![]()
Is het al maandag?
Ja dat weet je toch van te voren ook niet, kun jij inschatten hoe het is om 15 jaar lang naast de zelfde vrouw wakker te worden ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
Jij moest zo nodig kinderen. En nu zeker gaan klagen erover. Beetje laat hè!
Dat worden weer telegraaf chocolade letters, leuk voor de tijd van het jaar maar het is allemaal zo desces..desca... vernietigend he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom het huis uit sneaken als je ook je probleem kunt oplossen? Met een kettingzaag!
Inderdaaaaaaad!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef Berlusconi het volgende:
Maar niemand creatief met smoezen dus.. dus ik moet het maar uitzingen, letterlijk.
Bij de Aldi vulploeg?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Zeg dat je naar een onverwachte meeting moet
Dat doe ik ieder weekend grondigquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ga de auto wassen.
Shit bitch, ga scheiden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:53 schreef Berlusconi het volgende:
[..]
Dat doe ik ieder weekend grondigScheelt tijd thuis he!
Dat is de vloek van de burgerman. Bier, voetbal en Patricia Paay zijn er om het leed enigszins te verzachten, maar stel je daar niet teveel van voor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef Berlusconi het volgende:
Maar niemand creatief met smoezen dus.. dus ik moet het maar uitzingen, letterlijk.
teveel gedoe.. huis splitsen, andere woning zoeken, regeling omgang kinderen, en die kosten! Hallo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |