Da's ook niet aardig.quote:
So sew mequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef ManAtWork het volgende:
Oei, een topic dat begint met 'Waar,...'
Dat mocht niet meer!
Ik zal hem gebruiken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan weet je wel een sterk pun ttoch? Je bent goed in zelfevaluatie.
Das selectief quotenquote:
Weet ik niet. Misschien kwam ze op haar Beurt met de mond vol.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Sprak ze voor haar Beurt, of kwam ze voor haar Beurt?
Zal ik het nu goed doen:quote:
quote:
Als ik Beurt was zou dat iig zeker gebeurenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien kwam ze op haar Beurt met de mond vol.
Ik zou een erg voor de hand liggende conclusie kunnen trekkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:15 schreef ManAtWork het volgende:
Moet een formulier invullen en daar wordt naar mijn sterke punten gevraagd,... en ik kan er geen bedenken.![]()
Nondeju, ik kan niet eens meer even normaal werken en mijn beurt is alweer voorbijquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef ManAtWork het volgende:
Even voor JJ: je weet dat je nog 11 posts hebt om een fatsoenlijke TT te bedenken?
Als ik het goed heb bijgehouden is het jouw beurt om een goede beurt te maken.
de c en de r deden het kortstondig niet?quote:
Misschien wil ze dat wel helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ik Beurt was zou dat iig zeker gebeuren
Die conclusie is al getrokken. Dus helpen trekken hoeft niet meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik zou een erg voor de hand liggende conclusie kunnen trekken![]()
(nee, geen beurt, dat trek ik niet)
Wil je je beurt nu dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nondeju, ik kan niet eens meer even normaal werken en mijn beurt is alweer voorbij
Ik trek of trek niet, maar helpen trekken doe ik nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die conclusie is al getrokken. Dus helpen trekken hoeft niet meer.
Nu, denk ik, want ik zie hem (of haar) niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef ManAtWork het volgende:
En wanneer gaat de SP-tomaat uit de OP verdwijnen?
Nee dank je, Sjeen heeft hem recentelijk nog gehad, ik sla even over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |