ik heb soms een bijbaantje. sints enkele weken heb ik een bijbaan bij een super de boer hier in de buurt. nu is mij opgevallen dat je tijdens het aanvullen van de onderste vakken je een great uitzicht hebt op de bottoms van vrouwen
afgelopen weekend moest ik van mijn chef wat kauwgom van de grond krabben. toen ik dit aan het doen was liep er een echt lekker strak lijfje voorbij in, jawel, een soort rokje. na dit gebeuren hield ik hem niet meer een spoedde me naar de wc om een lekker af te moppen. hoor ik daarna dat ik in mijn haast het krabbertje slordig op de trap heb gelgd waardoor een of andere weirdo zich heeft gesneden. ik ken de collega niet bij wie dit is gebeurd maar volgens andere collega's is hij nogal op zichzelf en houdt hij niet zo van sociale contacten. ik zeg al tegen mijn mokkel collega's; wil hij matten dan moet hij maar komen halve gare
klacht: lekkere hete chick verwondt mijn collega via mij
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_ hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen If life gives you lemons make lemonade Behind every bitch there is a man who made her that way :) Suikertaartje heeft altijd gelijk