Die zou op een lekker glaasje "appelsap" kunnen rekenen als ie dat hier zou flikkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zit hier op stage, en ik moest zeiken, dus ik wou naar de WC. Komt de teamleider naar me toe dat ik niet mag omdat het druk isWat is dit
En zo komen ze elke keer met kutregels waar niemand wat aan heeft en "de klant" alleen maar minder blij van wordt. En als ik nu weg ga mag ik opnieuw 6 maanden stage lopen
wat ze sowieso af zouden moeten schaffen.
Tot zover mijn klacht.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:31 schreef Trannellius het volgende:
In de brugklas mochten wij al wel helemaal zelf naar het toilet gaan
Ik zal de naam maar niet zeggen maar het is een bedrijf wat een omzet maakt waar heel veel 0'tjes in voorkomen en ik zit hier met een aantal klasgenoten allemaal op dezelfde afdeling, wat het nog enigzins uit te houden maakt, maar na 2 weken had ik het al gezien. Probleem is alleen dat ik niet op de normale manier stage loop maar een alternatieve wat 1200 euro per maand schuift, niet slecht dus voor een MBO stage.. maar er is op dit moment geen ander bedrijf waar ik verder zou kunnen gaan (al nagevraagd)quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:33 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat is dat voor een stage dan joh?
Het is de hele dag druk omdat de helft vrij of ziek is (van het werk) dus dat zou betekenen dat ik 1x per 2,5 uur naar de wc mag?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:35 schreef Equites het volgende:
Pure onzin dit, het was zeker even druk en alle zeilen moesten bijgezet worden. Dan wacht je even met naar de wc gaan en ga je als het weer wat rustiger is. Niet gelijk gaan huilen, gewoon logisch nadenken.
Ja en dan zal ik moeten stoppen, en wachten tot ik bij een ander bedrijf aan de slag kan waardoor ik de startdatum voor HBO ook nog eens misquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
Een klacht indienen bij zowel je stagemanager op je school, alswel bij de leidinggevende van deze idioot die jou dit verbied. Dit gaat namelijk gewoon tegen bepaalde rechten in. En vervolgens blackmailed hij je.
In welke branche is het bedrijf werkzaam?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Het is de hele dag druk omdat de helft vrij of ziek is (van het werk) dus dat zou betekenen dat ik 1x per 2,5 uur naar de wc mag?Dat gaat niet lukken met de 50cl water die ik per 2 uur drink. En ik mag nu FOK!ken ja omdat ik pauze heb, waar ze soms ook moeilijk over doen. Er mag maar 1 persoon tegelijk met pauze
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |