abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:24:29 #1
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_75051293
Onlang een feestje gehad hier in "het dorp". gezellig met vrienden en heel het dorp was aanwezig.
Zit ik binnen met een 5-tal vrienden/vriendinnen staat er opeens een politie agent voor me neus met het nieuws dat ik schade heb gemaakt aan een busje en of ik mij wil legitimeren.

ik had zo iets van: wtf, ik ben al heel de avond met vrienden hier en dronken ben ik ook niet.
maar meneer agent vond dat ik niet moest zeuren omdat ik toch verzekerd was.
Degene die mij beschuldigde stond er naast en ik vroeg aan hem: heb je mij dat zien doen dan?
zegt ie: nee, maar 2 bekende van mij hebben het zien gebeuren en je voldoet aan het signalement.

toen die dat zei werd ik helemaal pissig.. uiteindelijk 6 weken niets meer van gehoord.
Kreeg ik 2 weken geleden een brief van die gast zijn verzekering dat er schade was en ik aansprakelijk zou zijn. het was nog naar het verkeerde adres gestuurd ook (de buren) maar die gaf de brief aan mij.

Gisteren weer een brief ontvangen dat die gozer all-risk was verzekerd en de schade vergoed had gekregen maar ik het nog wel even bij de verzekering moest betalen á 550 euro!
Dat ga ik dus echt niet doen en wil juridische stappen ondernemen!

daar komt nog eens bij dat die gast een tokkie is en al 2 keer eerder fraude heeft gepleegd met zulke geintjes. voorbeeld: zijn aanhanger was "gestolen" maar heeft hem nog steeds in gebruik... Dit hoor ik dan weer uit betrouwbare bron maar kan het niet hard bewijzen

wat kan ik hier het best tegen doen? een brief sturen naar die verzekering? dat ik het er niet mee eens ben oid?
maoam is voor bazen!
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 12:26:37 #2
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_75051374
is meer iets voor WGR
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:26:52 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75051386
Dta had je natuurlijk direct moeten doen. Maak bezwaar. Verzamel getuigenverklaringen van anderen op dat feest, dat je de deur niet bent uitgeweest. Vraag om de namen van die 'getuigen' die jou beschreven hebben en doe aangifte van valse getuigenis en verzekeringsfraude.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_75051389
schopje WGR?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:28:15 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75051431
Heb je een rechtsbijstandverzekering?

sowieso is het voordeel dat er geen directe getuigen zijn; voldoen aan een signalement is niet voldoende bewijs.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75051471
Je onrecht altijd aanvechten.

Die politieagent heeft sowieso geen poot om op te staan. Het is zijn woord tegen het jouwe.
Bovendien heb je veel getuigen dat je rond het tijdstip niet aanwezig was.

Ws. weer een tweestreper die denkt dat ie bij de recherche kan. Aanpakken dat tuig.
U MAD?
pi_75051496
---->WGR
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:31:56 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75051545
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
Je onrecht altijd aanvechten.

Die politieagent heeft sowieso geen poot om op te staan. Het is zijn woord tegen het jouwe.

LAF-principe: Leugen + Ambtseed = Feit.

Daar ga je het dus niet op winnen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:36:42 #9
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_75051674
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef error_404 het volgende:
Heb je een rechtsbijstandverzekering?

sowieso is het voordeel dat er geen directe getuigen zijn; voldoen aan een signalement is niet voldoende bewijs.
ik heb een rechtsbijstandverzekering ja..

Neem aan dat een brief naar zijn verzekering sowieso handig is om aan te geven dat ik het niet ben geweest.

beide brieve ndie naar mij zijn gestuurd waren hadde neen verkeerd adres. in Theorie heb ik deze brieven dus nooit ontvangen.

wat nu te doen.. wel actie ondernemen of het afwachten en het gooien op "ik heb ze nooit ontvangen" ?
maoam is voor bazen!
pi_75051741
Wie stelt bewijst.

Opgelost,
slotje.
pi_75052153
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef renedis het volgende:

[..]

ik heb een rechtsbijstandverzekering ja..

Neem aan dat een brief naar zijn verzekering sowieso handig is om aan te geven dat ik het niet ben geweest.

beide brieve ndie naar mij zijn gestuurd waren hadde neen verkeerd adres. in Theorie heb ik deze brieven dus nooit ontvangen.

wat nu te doen.. wel actie ondernemen of het afwachten en het gooien op "ik heb ze nooit ontvangen" ?
Kop-in-het-zand-steek-gedrag is nooit goed. Dus vroeg of laat zul je toch wel iets moeten doen. Vraag bij de rechtsbijstand wat je kunt doen, wat je rechten en plichten zijn.
zeggen dat je ze nooit ontvangen hebt is een beetje tokkie-gedrag vind ik...
Same shit different day
pi_75052521
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef renedis het volgende:
Dit soort dingen gaan nooit weg door ze te negeren. Verkeerd adres kan de boel misschien vertragen, maar ooit komt het terug. Ik zou inderdaad je vrienden vragen een verklaring af te leggen dat je ten tijde van die beschadiging bij hun was. En je RBV inschakelen (hoewel je kans hebt dat die de E550 gewoon uitkeren omdat dat goedkoper is dan aanvechten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')