Onlang een feestje gehad hier in "het dorp". gezellig met vrienden en heel het dorp was aanwezig.
Zit ik binnen met een 5-tal vrienden/vriendinnen staat er opeens een politie agent voor me neus met het nieuws dat ik schade heb gemaakt aan een busje en of ik mij wil legitimeren.
ik had zo iets van: wtf, ik ben al heel de avond met vrienden hier en dronken ben ik ook niet.
maar meneer agent vond dat ik niet moest zeuren omdat ik toch verzekerd was.
Degene die mij beschuldigde stond er naast en ik vroeg aan hem: heb je mij dat zien doen dan?
zegt ie: nee, maar 2 bekende van mij hebben het zien gebeuren en je voldoet aan het signalement.
toen die dat zei werd ik helemaal pissig.. uiteindelijk 6 weken niets meer van gehoord.
Kreeg ik 2 weken geleden een brief van die gast zijn verzekering dat er schade was en ik aansprakelijk zou zijn. het was nog naar het verkeerde adres gestuurd ook (de buren) maar die gaf de brief aan mij.
Gisteren weer een brief ontvangen dat die gozer all-risk was verzekerd en de schade vergoed had gekregen maar ik het nog wel even bij de verzekering moest betalen á 550 euro!
Dat ga ik dus echt niet doen en wil juridische stappen ondernemen!
daar komt nog eens bij dat die gast een tokkie is en al 2 keer eerder fraude heeft gepleegd met zulke geintjes. voorbeeld: zijn aanhanger was "gestolen" maar heeft hem nog steeds in gebruik... Dit hoor ik dan weer uit betrouwbare bron maar kan het niet hard bewijzen

wat kan ik hier het best tegen doen? een brief sturen naar die verzekering? dat ik het er niet mee eens ben oid?