ja en dan bellen ze een ambulance, "help fles is omwel geworden"quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt zo opik kan wel onder mn buro gaan liggen trouwens
*proestquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt zo opik kan wel onder mn buro gaan liggen trouwens
jij hebt het dus erg druk op je werkquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
de oplossing van de woordzoeker uit de spits van vandaag is: maanmannetjes
quote:
10 incidentenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt het dus erg druk op je werk
Jullie werken nog met beitel en steen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben niet eens een incidentensysteem
op een hele dagquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
10 incidenten
1 voor mij, snel wegwerken.
sort of jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie werken nog met beitel en steen?
paint is bij jullie een muurtekening zekerquote:
met rooksignalenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie werken nog met beitel en steen?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op een hele dag
geen wonder dat ambtenaren thuis meer doen dan op hun werk
en pas 1 voor jouwquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit is de storingsdienst.
er zijn er al 20 voorbij gekomen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je mag niet roken op de werkplek
scherp +1quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je mag niet roken op de werkplek
Ik was wel de eerste die vond dat er een whiteboard moest komen ja. En mijn voorganger, die al een half jaar weg was voordat men er aan dacht om mij in te hurenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
paint is bij jullie een muurtekening zeker
jij zit ook bij een overheids instantiequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel de eerste die vond dat er een whiteboard moest komen ja. En mijn voorganger, die al een half jaar weg was voordat men er aan dacht om mij in te hurenheeft alles 6 jaar lang kunnen doen zonder kruiskopschroevendraaier
een platte past ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel de eerste die vond dat er een whiteboard moest komen ja. En mijn voorganger, die al een half jaar weg was voordat men er aan dacht om mij in te hurenheeft alles 6 jaar lang kunnen doen zonder kruiskopschroevendraaier
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er 10 gedaan of zo iets.
gewoon snel zijn, dan loopt het niet zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |