nog 2 uurtjes en een beetje, en dan weekend, morgen sta ik wel op voor de kleine dan kun jij eens uitslapenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
crew forum
Pfffffff totaaaaaaal geen zin meer
jij, geen zinquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
crew forum
Pfffffff totaaaaaaal geen zin meer
oh dat is lief, zal ook wel moeten schat, aangezien ik pas na een uur of 6 thuis benquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nog 2 uurtjes en een beetje, en dan weekend, morgen sta ik wel op voor de kleine dan kun jij eens uitslapen![]()
In werken natuurlijkquote:
ik weetquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dat is lief, zal ook wel moeten schat, aangezien ik pas na een uur of 6 thuis ben
Maar desondanks: lief
neeeee hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Heb je het fotoboek aangepast??
oh fuck it.. ik ga um weer aanpassen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen favo fokker
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck it.. ik ga um weer aanpassen hoor
welles
quote:
lekker verleng snoeren zoeken onder de bureau's van dames met rokjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel zin om naar huis te gaan eigenlijkIk geloof nooit meer dat ik nog iets zinnigs ga doen vanmiddag
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker verleng snoeren zoeken onder de bureau's van dames met rokjes
Rokjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker verleng snoeren zoeken onder de bureau's van dames met rokjes
hier zijn er nog wel een paarquote:
Ja. Met laarzen eronder.quote:
Al gecontroleerd dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens die preutse trutten hier dragen er allemaal wat onder
Ja van die afstotelijke nijlpaarden allemaal zeker. Nee bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |