stuur die zon eens deze kant opquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef DaMart het volgende:
Wat ziet het er buiten ineens vriendelijk uit, trouwens met die zon!
dank je welquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuur die zon eens deze kant op
binnen 2 dagenquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb overigens al meer goede daden verricht hoor:
- melding gemaakt van lekke leiding bij de buren (leegstand)
- melding van kapot knopje pinautomaat
- melding van kapotte straatverlichting
Het leuke hier is, dat alles ook gewoon gemaakt werd binnen twee dagen. Die waterleiding zelfs met het Suikerfeest, dan ligt vrijwel het hele leven stil hier. Nee, ik woon hier prima, dat heb ik wel gezien.
Tja, sommige delen van Indonesie zijn zo slecht nog niet om te wonen blijkt wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
binnen 2 dagen![]()
ik mag blij zijn als het binnen een week is gelukt
duidelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, sommige delen van Indonesie zijn zo slecht nog niet om te wonen blijkt wel.
Ben daarom ook niet echt heel ontevreden dat ik uit mijn oude stad (toch drie jaar gezeten) ben weggegaan. Wel fijn is dat ik er nog gewoon terug kan komen en dat het op zulke momenten ook weer leuk is daar te zijn.quote:
Hehequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb google gehackz0rd...
[ afbeelding ]
ik heb hem nou toch niet nodig dus daar komt iequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur hem eens heel snel per ommegaande retour.
Had je hem niet wat rustiger kunnen schoppen? Nu vloog hij als een wilde voorbij en daardoor is het gaan stormenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem nou toch niet nodig dus daar komt ie
Gewoon keihard gep0wned heb ik ze. En nu ga ik een schadevergoeding eisen ook. Het is immers geen Beta meer.quote:
wanneer heeft hij zijn laatste onderhoudsbeurt gehad ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Moet er iemand nog een 'motor' hebben? 100CC, bijna 61.000 op de teller en precies 5 jaar en 2 weken oud nu. Eigendomsbewijs is nog bijna 5 jaar geldig (net verlengd), dus een koopje. Af te halen bij mij thuis.
dan heeft iemand anders hem nog een keer geschoptquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je hem niet wat rustiger kunnen schoppen? Nu vloog hij als een wilde voorbij en daardoor is het gaan stormen.
Hoe durven ze!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft iemand anders hem nog een keer geschopt
zal wel een rotterdammer zijn geweestquote:
Of iemand uit die regiOA...quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal wel een rotterdammer zijn geweest
2 maanden geleden (iedere 2000 km of 2.5 maanden in de afgelopen 5 jaar overigens)quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wanneer heeft hij zijn laatste onderhoudsbeurt gehad ?
welk merk is het ?welk type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |