Da's gek...bij mij wel..quote:
Hmm...ik weet ook niet zo direct of ik snel nog in die buurt kom. Eind januari misschien naar Den Bosch, op bezoek bij TheVulturequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:12 schreef Dizer het volgende:
Ik heb wel interesse maar ik heb geen auto en ik woon in Ehv
Ja, vanuit Den Bosch naar Eindhoven is het nog een half uur met de auto.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmm...ik weet ook niet zo direct of ik snel nog in die buurt kom. Eind januari misschien naar Den Bosch, op bezoek bij TheVulture
Maar dat is nog steeds een klein half uurtje rijden denk ik?
Mocht ik m tegen die tijd nog niet verkocht hebben, zal ik dan contact met je opnemen? Kunnen wellicht wel wat regelen. En de trein is inderdaad niet echt een optie met zo'n dingquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, vanuit Den Bosch naar Eindhoven is het nog een half uur met de auto.
Met de trein ga ik het niet doen.
Erg jammer. Is precies zoals ik nu een zoek!
Dat is goed, nu met de kerstboom heb ik er toch geen plaats voor. Maar als de kerstboom weg is, dan wil ik er 1 gaan kopen. Dus ik heb nog wel evenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mocht ik m tegen die tijd nog niet verkocht hebben, zal ik dan contact met je opnemen? Kunnen wellicht wel wat regelen. En de trein is inderdaad niet echt een optie met zo'n ding
Ik zal het in m'n achterhoofd houdenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is goed, nu met de kerstboom heb ik er toch geen plaats voor. Maar als de kerstboom weg is, dan wil ik er 1 gaan kopen. Dus ik heb nog wel even
Ten eerste...heb je gewoon nu al een kerstboom? Tskquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is goed, nu met de kerstboom heb ik er toch geen plaats voor. Maar als de kerstboom weg is, dan wil ik er 1 gaan kopen. Dus ik heb nog wel even
Als er vanavond niemand meer biedt, is ie van jouquote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef Duvel het volgende:
65 euro, we kunnen 'm gewoon met de auto komen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |