Precies! Net als de minibar! Dat moet ook gratis!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef BoNi het volgende:
Dan betaal je verdomme al grof geld voor het verblijf en dan kan dat beetje extra service/gastvrijheid door gewoon gratis internet aan te bieden voor je gasten er niet vanaf........!
![]()
Die is ook gratis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies! Net als de minibar! Dat moet ook gratis!
Dat verschiltquote:
Als je wel bij de prijs inbegrepen zit betaal je het uiteindelijk toch wel weer..quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef BoNi het volgende:
Dan betaal je verdomme al grof geld voor het verblijf en dan kan dat beetje extra service/gastvrijheid door gewoon gratis internet aan te bieden voor je gasten er niet vanaf........!
![]()
in de trein is t volgend jaar dus ook niet gratis?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je wel bij de prijs inbegrepen zit betaal je het uiteindelijk toch wel weer..
Geloven in echt gratis WiFi
Tenzij het subsidiegeld gevonden is in de brokstukken van een neergestorte meteoriet.. Ik denk van niet neequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
in de trein is t volgend jaar dus ook niet gratis?![]()
Voor studenten dus wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tenzij het subsidiegeld gevonden is in de brokstukken van een neergestorte meteoriet.. Ik denk van niet nee
Daar zou ik maar niet altijd op rekenen.quote:
Zodra je aan het werk gaat betaal je dat dubbel en dwars weer terug. Uitgestelde betaling is datquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voor studenten dus wel.
OV en niet tot nauwelijks belastingverplichtingen
Meestal niet.quote:
Ik ben ook regelmatig in een hotel ivm werk. Internet is dan best wel handig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef 3keernix het volgende:
Jezus man je bent in een hotel voor je rust..niet om te Fok!ken
Vind het zelf gewoon een must. In de VS is internet over 't algemeen gratis in hotels, in europa moet je d'r belachelijk veel voor betalen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik ben ook regelmatig in een hotel ivm werk. Internet is dan best wel handig.
En de vrouwen ook! Vooral in het oostblok!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies! Net als de minibar! Dat moet ook gratis!
Ik gebruik internet inderdaad alleen om te Fok!kenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:06 schreef 3keernix het volgende:
Jezus man je bent in een hotel voor je rust..niet om te Fok!ken
Is dat echt je beste poging om gevat/grappig te zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
TS is ook voor het eerst buiten geweest.
Nee, geen optie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een ander hotel uitzoeken was niet in je opgekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |