Ja, das ook deel van het probleem...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat, maar P&W waren toch links?
Die uit joop klepzeiker?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef 3keernix het volgende:
Arie moet dat gaan doen!
Zou ze nou echt zelf niet doorhebben dat dat er niet uitziet...zeker niet bij een ouder wordende vrouw. OK een gothic meisje van 17 met de makeup...prima (die groeit er wel overheen) maar op een gegeven moment moet je toch doorhebben dat je beter wat minder en minder heftige makeup moet opdoen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Jesse_ het volgende:
Jammer dat de enige die wat zinnigs te zeggen heeft zich geschminkt heeft alsof ze een lid van KISS is.
Ja, echt vreselijk, dat gaf het gesprek echt de doodsteek...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Jesse_ het volgende:
Jammer dat de enige die wat zinnigs te zeggen heeft zich geschminkt heeft alsof ze een lid van KISS is.
Jeroen Pauwquote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Schunckelstar het volgende:
wie is die verschrikkelijke verlepte heks met de enge ogen?
wtf![]()
doen! gelijk wegwezen jij.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nog een jaar en we zijn een grote stasistaat.
Het wordt me hier zo benauwd van dat ik dit land liefst nu zou verlaten.
Maar hij heeft wel een punt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:10 schreef Wupppie het volgende:
[..]
doen! gelijk wegwezen jij.
Met je enge vergelijkingen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Iblis het volgende:
Die Madeleine van het CDA was goed bezig. ‘10 jaar afgetapt? Wat een onzin.’ Weski: ‘Serieus.’ Madeleine: ‘Nou, dan zal-ie ’t er wel naar gemaakt hebben, goed dat-ie dan afgetapt werd.’
Dat is nog eens logica waar een land groot mee kan worden.
DDR-retoriek. De nieuwe revolutie.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Iblis het volgende:
Die Madeleine van het CDA was goed bezig. ‘10 jaar afgetapt? Wat een onzin.’ Weski: ‘Serieus.’ Madeleine: ‘Nou, dan zal-ie ’t er wel naar gemaakt hebben, goed dat-ie dan afgetapt werd.’
Zo een beetje de enige die niet eng is aan die tafel.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Schunckelstar het volgende:
wie is die verschrikkelijke verlepte heks met de enge ogen?
wtf![]()
Ik was het eens met Iblis juist.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:26 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Eens. Zeker na het lezen van zijn Fobo.
Verantwoordelijkheid.............
En doet het goed, als ze mag uitpraten van het CDA.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:25 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Zo een beetje de enige die niet eng is aan die tafel.
Ze is een bekende advocaat , een die vecht tegen de politiestaat
Juiste emicons kiezen ???quote:
Hier een man, en nu de hamvraag, WAAR LEG JIJ DAN JE BALLEN OP TAFEL ?????quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:38 schreef NDAsilenced het volgende:
mensen die privacy verdedigen zijn vaak van die zeurderige / preutse wijfe, vaak gekrenkt om het minste en een aanraking is bijna gelijkwaardig aan een aanranding.
Alsof je pussy geheimpjes iemand enige fuck kan schelen.
waar zitten jullie ballen? zijn jullie soms mietjes?
Das is wat jij denkt over mij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Skattebaut topics
TS is zo'n jankerige Hollander die alleen maar heldhaftig vanachter haar Telegraaf en toetsenbord kan reageren en klaagjammeren.
Dit laat je toch niet zo'n belangrijk debat vergallen??quote:
Oh krijgen we dit weer. Tough guy.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:38 schreef NDAsilenced het volgende:
mensen die privacy verdedigen zijn vaak van die zeurderige / preutse wijfe, vaak gekrenkt om het minste en een aanraking is bijna gelijkwaardig aan een aanranding.
Hoezo vergallen? Zij is de enige die nog iets nuttigs te vertellen heeft. Is het te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dit laat je toch niet zo'n belangrijk debat vergallen??
wijfequote:Op vrijdag 27 november 2009 00:38 schreef NDAsilenced het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Iblis het volgende:
Vervolgens is het ook niet verrassend dat de tapes ergens in een drukke sneltrein worden achtergelaten door een lakse imbeciele ambtenaar. Daarna blijkt dat de buren hadden moeten worden afgetapt omdat iemand het nummertje fout op het formuliertje had opgeschreven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:33 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoe de AIVD een paar jaar geleden altijd belachelijk gemaakt werd en hoe mensen het nou opeens zien als het grootste spionagenetwerk ooit
Ik vind het verschrikkelijk dat dit soort mensen (deels) de leiding hebben in ons land. Ik zou nog liever een grote meedogenloze supercomputer aan het roer hebben, dan ben je in ieder geval wel verzekerd van logische besluiten. Zij het ijskoude logica.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:48 schreef Iblis het volgende:
Niet weer zo'n pathetische complottistquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Das is wat jij denkt over mij.
Gelukkig weet ik wie ik zelf ben en waar ik voor sta.
En das niet waar het cda voor staat.
En ook niet waar slinks NL voor staat.
Wat is er klaagjammeren aan terecht klagen over dagelijkse inperking vrijheden?
Dit was ook ooit mogelijk
Het probleem is (nu) niet onze ‘pussy geheimpjes’, het probleem zijn fouten. B.v. met aftappen: gesprekken naar meld misdaad anoniem worden met naam en toenaam bekend, rechtszaken mislukken omdat advocaten worden afgetapt en dat niet vernietigd is, afgetapte verslagen worden niet juist uitgewerkt (en doorgaans is de uitwerking het bewijs) en dan moet een advocaat alle moeite doen om het origineel boven te krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:38 schreef NDAsilenced het volgende:
En dát is het probleem, er worden fouten gemaakt, maar daar is niemand verantwoordelijk voor, je komt in een Kafkaëske situatie waar je niet meer uitkomt. Er zijn meer voorbeelden, van fouten in databases van mobiele telefoonnummers waardoor mensen opeens een opsporingsbevel tegen zich hadden en die Nederland niet uitkonden – het nummer was opnieuw uitgegeven maar dat was ergens niet verwerkt.quote:
Ten einde raad is Kowsoleea sinds 2007 fulltime bezig zijn naam te zuiveren. Ook schakelde hij de Nationale Ombudsman in. Tot nu toe zonder resultaat. Begin deze maand oordeelde de Haagse rechtbank dat de staat niet verantwoordelijk is voor vervuilde politie- en justitieregisters. ,,Het is ondoenlijk om te vechten tegen de staat. Dit is een ongrijpbaar monster.’’
Bron: AD.
Begrijpelijk maar compleet immoreel natuurlijk.quote:De indruk op mij is ook dat wanneer deze problematiek gerelativeerd wordt met het overgrote gedeelte van Nederland waar de werkwijze gewoon wél werkt, dat deze gevallen als collateral damage beschouwd moeten worden en dat dan een apart orgaan de losse eindjes aan elkaar knoopt.
We moeten natuurlijk niet vervallen in de redenering dat een systeem in zekere mate perfect moet zijn voordat we het mogen gebruiken, dat zou letterlijk on-menseljk zijn, zoniet hypocriet.
Ze ziet er misschien wat alternatief uit, maar is wel degelijk een van Nederlandse beste strafpleitersquote:
? we blijven gewoon een democratie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar compleet immoreel natuurlijk.
Als we dat al als uitgangspunt gaan nemen blijft er aan het eind van de dag weinig over van de rechtsstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |